کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی ایران امارات گفت: تیم ملی بازی حساسی مقابل امارات دارد.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی این بازی را باید ببرد تا به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند به هر حال امارات تفاضل گل بیشتری نسبت به تیم  ملی دارد بر این اساس تیم ملی نیاز به برد این بازی دارد تا با تیم صدرنشین گروه D روبرو نشود.
 
نامجو مطلق در ادامه عنوان کرد: بازیکنان ما این قابلیت را دارند که این بازی را ببرند همچین تیم ملی امارات در فاز هجومی خوب کار می‌کند و بازیکن شماره 10 این تیم با تکنیک و با هوش است به طور حتم ملی‌پوشان باید این بازیکن را از کار بیاندازند تا خطری مقابل دروازه ایجاد نکند.
 
کارشناس فوتبال عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی نیاز به برد این بازی دارد بازیکنان تیم ملی باید بازی هجومی ارائه بدهند از سد امارات بگذرند.
 
وی بیان کرد: ملی پوشان از کندی و عدم تسلط دفاعی تیم امارات می‌توانند استفاده کنند و با سرعت دادن به بازی موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کنند.
 
وی درباره اینکه بهتر است تیم  ملی در مرحله بعد با کدام تیم روبرو شود، تصریح کرد: به طور حتم تیم ملی بهتر است در مرحله بعد با عراق روبرو  شود چرا که این تیم را در بازی تدارکاتی شکست داده است به نظرم رویارویی با تیم عراق گزینه مناسبی برای تیم  ملی محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه عنوان کرد: ژاپن با کیفیت ترین تیم این دوره جام ملت‌های آسیا است این تیم قدرتمند است و بازیکنان‌ با تکنیک‌ و با تجربه دارد بر این اساس بهتر است تیم ملی در مرحله با ژاپن روبرو نشود چرا که کارش برای صعود سخت می‌شود.
 
نامجو مطلق درباره سیستم کی‌روش در این بازی گفت: کی روش مدتی است است سیستم 1-3-2-4 برای تیم ملی برگزیده است و بازیکنان تیم ملی هم خیلی خوب در این سیستم قرار گرفتند. به هر حال تیم ملی سیستم قابل قبولی را برگزیده است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال تیم ملی در دفاع به ثبات خوبی رسیده است و در 2 بازی گذشته گلی دریافت نکرده است و همین مسئله باعث بالا بردن روحیه بازیکنان شده است.
 
نامجو مطلق تصریح کرد: خطای هافبک تیم ملی هم به یک هارمونی خوبی رسیده است و بازیکنان با تجربه در این پست داریم. تیم ملی در خط حمله هم مهره‌های کارآمدی دارد. زمانی که قوچان نژاد روی نیمکت قرار داشت سردار آزمون جایگزین این بازیکن بازی قابل قبولی ارائه داد و از موقعیت‌ها نهایت استفاده را کرد.
 
کارشناس فوتبال بیان کرد: به هر حال شرایط تیم ملی ایده‌آل است و بازیکنان از وضعیت روحی و روانی خوبی برخوردار هستند. همچنین دست کی روش برای جا به جایی بازیکنان باز است.

وی بیان کرد: اشکان دژآگه و احسان حاج صفی هم در شرایط خوبی قرار دارند و تا الان نقش مؤثری در موفقیت تیم ملی داشتند.
 
وی درباره مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: تیم‌های استرالیا میزبان رقابت‌ها، کره جنوبی، ایران و ژاپن مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند.
 
نامجو مطلق درباره سطح کیفی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: با خروج تیمهایی که کیفیت لازم را ندارند بر جذابیت و کیفیت بازیها افزوده می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی این بازی حیاتی و حساس را ببرد و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار