ملی پوش کبدی ایران گفت: در اردوی تیم ملی جوانان دست چپم شکست و پس از جراحی اکنون وضعیت خوبی ندارم.

هنگامه بورقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: وضعیت شکستگی دستم خوب نیست و طبق گفته‌های پزشک جراحم باید 3 ماه در آتل بماند.

وی ادامه داد: امکان دارد در بازی‌های آسیایی جوانان نتوانم تیم ملی را همراهی کنم اما در بازی‌های جهانی حتما به تمرین‌ها و مسابقات می‌رسم و در رقابت‌ها به همراه تیم شرکت می‌کنم.

وی با اشاره به توجه نکردن مسئولان کبدی در وضعیت خود بیان کرد: زمانی که برای درمان دستم به تهران منتقل شدم هیچکس مرا همراهی نکرد و حتی زمان عمل هم تنها بودم و هیچ یک از مسئولان همراه من به بیمارستان نیامد.

هنگامه بورقانی ملی پوش کبدی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون مطرح کرده هیچ هزینه‌ای به من تعلق نمی‌گیرد مگر اینکه بیمه تکمیلی داشته باشم، اگر بیمه تکمیلی داشتم نیازی به فدراسیون نبود که هزینه‌های جراحی دستم را متقبل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فدراسیون در این خصوص به من گفت اگر می‌خواهی هزینه‌های جراحی را دریافت کنی باید فدراسیون پزشکی جراحی‌ات کنند که هزینه‌ها را بگیری. وضعیت من اورژانسی بود و باید و باید سریع جراحی می‌شدم و اگر تحن نظر فدراسیون پزشکی قرار می‌گرفتم دو هفته طول می‌کشید که جراحی شوم.

گفتنی است، هنگامه بورقانی ملی پوش شاخص کبدی بانوان ایران در اردوی تیم ملی از ناحیه دست دچار شکستگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است بنابراین بازی‌های آسیایی جوانان را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار