به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپا نیوز؛ جلیل رحمانیان کوشکی مدیر یکی از نمایندگی های استان هرمزگان به انجام تعهدات به موقع اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی در خدمات فروش و پس از فروش و انجام تعهدات به موقع عامل فروش بیشتر در مراکز و نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا است.
وی خاطر نشان کرد: تنوع در محصولات سایپا تاثیر مستقیم در فروش و همچنین کسب سهم بیشتری از بازار خواهد داشت و توجه به نیاز مشتریان و درخواست آنها می تواند ما را به سوی موفقیت های بیشتر رهنمون سازد و سیاست سایپا سبب احیاء مجدد این شرکت شده و در بعد فروش و خدمات پس از فروش امید بیشتری به همکاری در سیستم فروش نمایندگی ها است.
رحمانیان به فروش بیشتر در پایان سال با توجه به تعطیلات فصلی در نورز اشاره کرد و یادآورشد: ما باید مشتری را به چشم یک خریدار مطلق نگاه نکنیم، بلکه باید با یک برنامه ریزی مدون از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو، همراه مشتری باشیم و حتی در زمان گارانتی و وارانتی احساس امنیت و راحتی را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم و در اینجاست که این مشتریان به عنوان سفیران و مبلغان به ما در امر فروش کمک خواهند کرد.
انتهای پیام/