حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به نیروهای مقامت حزب الله در منطقه "قنیطره" جولان سوریه و شهادت چند تن از نیرو های مقاومت، واکنش هایی را در پی داشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، جبهه خلق برای آزادی فلسطین و شاخه نظامی آن « گردان شهید ابو علی مصطفی» شهادت نیروهای حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند.

حماس حمله اخیر رژیم صهیونیستی در قنیطره را محکوم کرد و آن را در راستای اقدامات بر هم زننده امنیت منطقه و جبران شکست خود در غزه دانست.

خالد الازبط سخنگوی رسمی گردان ناصر صلاح الدین (غزه) در گفتگو با شبکه المیادین گفت: خون های پاکی که یکشنبه در قنیطره بر زمین ریخت نشان داد که محور مقاومت متحد و یکپارچه است و پیروزی ما نزدیک خواهد بود. دشمن می خواهد با این جنایت نیروی محور مقاومت و نتایج سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان  را در مورد ارتباط تنگاتنگ مقاومت در فلسطین، لبنان و جمهوری اسلامی ایران و سوریه  امتحان کند. اکنون دشمن در ترس به سر می برد زیرا در ضعیف ترین حالات نظامی و اطلاعاتی قرار دارد. ما در نوار غزه مشاهده کردیم که صهیونیست ها تا چه حد ترسو هستند. دشمن صهیونیست چیزی جز زور سلاح نمی فهمد و به همین علت از مقاومت لبنان می خواهیم که پاسخ محکمی به این رژیم بدهد و ما می دانیم که حزب الله سنجیده عمل خواهد کرد و پاسخ مناسبی  در نظر خواهد گرفت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شماری از فرماندهان حزب‌الله لبنان در منطقه جولان سوریه تاکید کرد خون شهدای حزب الله زمینه ساز پیروزی ملت فلسطین و ملت های عربی و اسلامی خواهد بود.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار