معاون امور شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 19 گفت: جشنواره کودک و هوای پاک و آغاز طرح همیاران محیط‌زیست شهری همزمان با روز ملی پاک در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

مسعود سلیمی، معاون امور شهری و محیطزیست شهرداری منطقه 19 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جشنواره کودک و هوای پاک با حضور همیاران محیط‌زیست شهری ویژه کودکان و نوجوانان در بوستان ولایت برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره کودک و هوای پاک با حضور همیاران محیط‌زیست شهری ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت و همکاری معاونت امور شهری و محیط‌زیست منطقه 19 و آموزش و پرورش منطقه 19 در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره همزمان با روز ملی هوای پاک روز دوشنبه 29 دی ماه سال 93 از ساعت 9 تا 12 در سالن استاد شهریار بوستان ولایت در دست اجرا است.

سلیمی تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان با حضور همیاران محیط‌زیست شهری با موضوع‌هایی پیرامون راه‌های کاهش آلودگی هوا، استفاده از نقلیه عمومی شامل اتوبوس و مترو، مراجعه به مراکز معاینه‌های فنی، استفاده از خدمات الکترونیکی به جای تردد در شهر آشنا می‌شوند.

وی اشاره کرد: همزمان با برگزاری جشنواره کودک و هوای پاک طرح همیاران محیط‌زیست در منطقه 19 افتتاح و آغاز خواهد شد.

سلیمی در پایان گفت: برگزاری برنامه‌های نمایشی، جنگ کودک و هوای پاک، مسابقه، ارائه مفاهیم محیط‌زیست به دانش‌آموزان، تجلیل از همیاران محیط‌زیست با لباس‌های متحدالشکل ویژه دانش‌آموزانی که زیر نظر ستاد محیط‌زیست شهر تهران هستند از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار