معاون اجتماعی منطقه 14 گفت: شهرداری منطقه 14 برای 100 کودک کار و خیابان لباس گرم و تغذیه مناسب تهیه می‌کند.

محمدحسن ذیبخش معاون اجتماعی منطقه 14 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سرمای هوا و اجرای طرح زمستانی امن برای کودکان کار و خیابان گفت: این طرح با توجه به سرمای هوا و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از آن، برای این کودکان راه اندازی شده است و با نصب بنرهایی در سطح شهر با عنوان زمستانی امن برای کودکان کار و خیابان به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد:شهرداری منطقه 14 لباس گرم و اغذیه مناسب (شیر و کیک) را برای 100 کودک کار و خیابان این منطقه به صورت مداوم تهیه کرده و در اماکنی که این کودکان تمرکز دارند حضور می‌یابد تا آنان را تحت حمایت و شناسایی قرار دهد.

معاون اجتماعی منطقه 14 در خصوص پیگیری وضعیت زندگی این کودکان گفت: درحال حاضر در این طرح،برای این کودکان مکانیک در نظر نگرفته‌ایم اما با استفاده از شناسایی مناطقی که آنها تمرکز دارند از جمله (بازار گل-چهار راه‌ها و معابر پر تردد)حضور یافته و از محل زندگی و خانواده آن‌ها مطلع می‌شویم.

ذیبخش در پایان در خصوص لزوم شناسایی خانواده‌های کودکان کار خاطرنشان کرد: باشناسایی و آشنایی با خانواده‌های این کودکان می‌توانیم در سال آینده در راستای توانمند سازی این کودکان در تمامی زمینه‌های شغلی موفق‌تر باشیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: لباس ، کودک کار ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار