فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف نیم تن تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در عملیات شبانه پلیسی در شهرستان زاهدان خبر داد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار سرتیب دوم پاسدار حسین رحیمی افزود: در اجرای برنامه های مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و شناسایی محلات جرم خیز و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در یکی ازمحلات زاهدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی زاهدان با کمک عوامل تخصصی پلیس آگاهی و اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی باند قاچاقچیان و محل دپوی موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران انتظامی با طراحی عملیاتی هدفمند برای دستگیری قاچاقچیان به محل اعزام شدند.

رحیمی ادامه داد: قاچاقچیان به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند که در جریان تعقیب و گریز و با هوشیاری و رشادت ماموران دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل مورد نظر و خودروهای قاچاقچیان 49 بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن 499 کیلوگرم را کشف کردند.


انتهای پیام /م
برچسب ها: زاهدان ، مخدر ، قاچاقچی ، تریاک ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.