بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: حضور تیمهای بلاروس و روسیه در فجرکاپ امسال بانوان، کیفیت رقابتها را بالا برده است.

زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه رقابتهای بین المللی جام فجر بیان کرد: رقابتهای امسال بزرگسالان در سطح بالایی برگزار می شود و حضور تیمهای روسیه و بلاروس با بازیکنان فکر می کنم اصلی خود، کار را برای بانوان ایران سخت کرده، این در حالی است که  در مسابقات جام فجر جوانان که چند وقت پیش برگزار شده بود کشورهای خارجی مطرحی نیامده بودند و مقامها را ایرانی ها کسب کردند.
 
وی ادامه داد: من به همراه مریم صامت ، عاطفه کریمی ، مهشید اشتری و غزاله ملاطلب با مربیگری مهناز رجبیان برای تیم ملی ب ایران به میدان رفتیم، در مرحله گروهی موفق شدیم صربستان را ببریم اما مقابل روسیه باختیم، در مرحله دوم هم به تیم قزاقستان 3 بر 2 باختیم و نتوانستیم به نیمه نهایی راه یابیم، البته نتیجه بسیار نزدیک بود و صامت بازی را باخت که دو ست جلو بود اگر این مسابقه را برنده می شد، شانس صعود داشتیم.

ملی پوش تنیس روی میز در انتها درباره رقابتهای انفرادی گفت: در مرحله انفرادی مقابل بازیکن آذربایجان پیروز شدم و از جدول بالا آمدم، امیدوارم بچه های ایران به مقام برسند اما بازیکنان بلاروس و روسیه بسیار قوی هستند و مقام آوری برای ایران مشکل خواهد بود.   

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، بلاروس ، جام ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار