سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت شهادت فرزند سردار رشید اسلام حاج عماد مغنیه و دیگر همراهانش توسط دشمن صهیونیستی بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: رژیم غاصب بداند برادران جهاد مغنیه در ایران زنده هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج دانشجویی در ابتدای بیانیه‌اش به مناسبت شهادت چند عضو حزب‌الله آورده است: شهادت فرزند سردار رشید اسلام، "شهید حاج عماد مغنیه "و همراهانش در مبارزه خستگی ناپذیر جبهه های نبرد علیه دشمن غاصب صهیونیستی را به حضرت ولی عصر(عج) ،مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله و خانواده گرامی این مجاهدان بزرگ و تمامی جان بر کفان و غیور مردان حزب‌الله تبریک و تسلیت عرض می کنیم.
 
در ادامه بیانیه  آمده است: بی شک مکتب عزیز اسلام با خون مطهر چنین فرزانگانی آبیاری شده و درخت تنومند مقاومت بر افراشته تر از هر روز به اهتزاز در خواهد آمد و رویای دستیابی به شبی آرام در سرزمین های اشغالی، هرگز با ترور سربازان اسلام توسط صهیونیست جنایتکار تعبیر نخواهد شد.
 
در این بیانیه تصریح شده است: دانشجویان بسیجی ایران اسلامی در کنار سربازان گمنام و تشنه شهادت حزب‌الله نه تنها از شنیدن این خبر از سرنوشت مبارزه خستگی ناپذیر حق و باطل نا امید نشده و نمی‌شوند بلکه عزم انقلابی و خشم مقدس خود در نابودی غده سرطانی صهیونیستی را مصمم تر از قبل یافته‌اند و می‌یابند.
 
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما دانشجویان بسیجی بر شما و مقاومت شرافتمندانه شما درود فرستاده و اعلام می‌کنیم بر روی تک تک این فرزندان خود در ایران اسلامی حساب کنید و رژیم غاصب هم بداند برادران جهاد مغنیه در ایران هنوز زنده هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مغنیه ، حزب الله ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار