معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری جاعل حرفه‌ای اسناد و مدارک که اقدام به جعل گسترده مدارک هویتی اشخاص و اموال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ فضل الله برزویی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر جعل گسترده اسناد و مدارک شخصی و دولتی توسط متصدی
یکی از واحدهای صنفی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کیار، قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ برزویی با اشاره به اظهارات فریبنده وی به منظور گمراه کردن مأموران و انحراف مسیر پرونده تصریح کرد: گردآوری مدارک غیر قابل انکار توسط پلیس دست متهم را رو کرد و او در کمتر از ۲۴ ساعت پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشت.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد این فرد از مدت‌ها قبل با جعل بیش از ۵۰۰ مورد اسناد و مدارک دولتی و خصوصی که از آن جمله می‌توان به کارت‌های پایان خدمت، کارت‌های خودرو، بیمه نامه‌های خودرو، کارت‌های سلامت، شناسنامه و قولنامه اشاره کرد مبالغ هنگفتی را کاسب شده که با اتمام تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار