سرمربی سابق نفت گفت: بهتر است مسئولان مربوطه با افرادی که فوتبال را دچار مشکل کرده‌اند برخورد جدی داشته باشند تا ریشه فساد در این ورزش کمرنگ شود.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره بحث فساد در فوتبال اظهار داشت: مبارزه با فساد در فوتبال کاری است که برای اولین بار در این ورزش انجام گرفته و مسئولان در صدد هستند که تا هرچه زودتر ریشه این فسادها را از بین ببرند.

وی افزود: از افرادی که در این چند روز اخیر دستگیر شده‌اند اطلاعات کاملی ندارم ولی این برخوردها در فوتبالمان نشان می‌دهد که مسئولان به دنبال مبارزه با فساد در فوتبال هستند تا هرچه سریعتر ریشه اینگونه مسائل در فوتبال از بین برود.

فریاد شیران تصریح کرد: برای اینکه مبارزه با فساد در همه ارگان‌ها از جمله ورزش صورت بگیرد بهتر است که مسئولان مربوطه نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند و حمایت کنند.

وی بیان کرد: من نیز به عنوان یک مربی ورزشی مبارزه با فساد را تایید می‌کنم و امیدوارم این کار در تمام فدراسیون‌های ورزشی انجام شود و شرایطی بوجود بیاید که دیگر در ورزش کشورمان فسادی دیده نشود.

کارشناس فوتبال افزود: بهتر است مسئولان مربوطه با افرادی که فوتبال را دچار مشکل کرده‌اند برخورد جدی داشته باشند تا ریشه فساد در این ورزش کمرنگ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فریادشیران ، فساد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار