مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: منشور حقوق شهروندی از افتخارات دولت یازدهم است/ اطلاع رسانی پیرامون قوانین مزاحم کسب و کار ، تخریب شورای نگهبان میوه مسموم فتنه/نطق ناموزون در سمفونی اصلاح‌طلبان ، پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت و.... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/29/2892072_742.gif

حزب‌الله قطعاً به این حمله پاسخ می‌دهد که این پاسخ می‌تواند در قالب یک بمب‌گذاری جاده‌ای در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی یا حمله موشکی در قالب یک مجموعه منظم به "تل‌آویو" باشد.

اداره امور جاری کشور با منابع نفتی هنر نیست/ رونق صادرات لازمه دستیابی به اقتصاد برون‌گرا است
 رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به اقتصاد برون‌گرا، باید در کنار تولید به بخش صادرات نیز به‌عنوان پشتوانه توجه شود، گفت: باید با ساماندهی و تقویت سرمایه بانک‌ها زمینه ارائه تسهیلات به بخش تولید و صنایع فراهم شود.

تدوین طرح جدید در کمیته هسته‌ای مجلس پیرامون غنی‌سازی 60 درصد/ عزت و اقتدار ایران نباید به حراج گذاشته شود

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در برنامه "متن حاشیه" به توضیحاتی پیرامون طرح غنی‌سازی 60 درصدی مجلس شورای اسلامی پرداخت.

منشور حقوق شهروندی از افتخارات دولت یازدهم است/ اطلاع رسانی پیرامون قوانین مزاحم کسب و کار

معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: منشور حقوق شهروندی از افتخارات دولت یازدهم است که در حال حاضر منتظر تایید ریاست جمهوری است.

 طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد رسمأ در مجلس وصول نشده است

 معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری با اشاره به طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد گفت: این طرح رسمأ به مجلس جهت وصول و رسیدگی ارائه نشده است.

تخریب شورای نگهبان میوه مسموم فتنه/نطق ناموزون در سمفونی اصلاح‌طلبان
 از آنجا که همواره ریشه‌های فتنه را باید در فضای قبل از انتخابات جستجو کرد، بی‌تردید زیر سوال بردن عملکرد شورای نگهبان را می‌توان را می‌توان رویارویی با قانون و پافشاری مطرح کنندگان آن بر مواضع سال 88 عنوان کرد.

رئیس مجلس عازم ترکیه شد
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل فرودگاه اردبیل را به مقصد ترکیه به منظور حضور در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی ترک کرد.

برای توقف خشونت، توهین را متوقف کنید

 رئیس دفتر رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مطلبی با عنوان «توهین را متوقف کنیم» در وبلاگ شخصی خود به اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) واکنش نشان داد.

نظارت بر عملکرد فرمانداران و بخشداران در حوزه سیاسی/ توضیح پیرامون اختلاف نظر وزرا/ هر وزارتخانه‌ای باید در مقابل مجلس پاسخگو باشد

 معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه سیاست کلی دولت در راستای اعتدال مطرح شده، گفت: همه وزرا نظراتشان با یکدیگر مختلف است و این گونه نیست که همه وزرا نسبت به یک مسئله به طور مشترک قضاوت کنند، اما سیاست کلی دولت این است آن چه را که رئیس جمهور در انتخابات مطرح کردند، اجرایی کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار