تیم فولاد برای آمادگی هرچه بیشتر به مصاف تیم دینامو روسیه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان در نیم فصل دوم اردویی به مدت 10 روز برگزار کرده است و همان طور که نظاره گر هستیم این تیم نتوانست که با تمام بازیکنان خود در این اردو حضور یابد چرا که بعضی از بازیکنان به خاطر خدمت سربازی خروج از کشور و دانشجو بودن نتوانستند که به این اردو بروند.

در حال حاضر شریفات و مهرداد جماعتی توانستند در عصر دیروز خود را به اردوی امارات تیم فولاد برسانند تا بتوانند در کنار دیگر بازیکنان به تمرین بپردازند و احتمال دارد که بازیکنان دیگر تیم نیز طی امروز و فردا به این اردو ملحق شوند تا آنها نیز از تمرینات این تیم جا نمانند.

از طرفی دیگر امید نظری بازیکن دورگه سابق تیم ملی که در تمرینات این تیم در اردوی امارات شرکت کرده بود نتوانست نظر اسکوچیچ سرمربی فولادی‌ها را جلب نماید و به همین خاطر این بازیکن نمی‌تواند که برای تیم فصل دوم برای فولاد به میدان برود.

از سوی دیگر بازیکنان تیم فولاد قرار است که در این اردو، فردا یک بازی دوستانه با تیم دینامو روسیه برگزار نمایند تا بتوانند با آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات نیم فصل دوم ظاهر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار