در شرایطی که تیم بسکتبال مهرام تنها یک بازی تا فینال لیگ ملی فاصله دارد، تیم های پتروشیمی و دانشگاه آزاد برای گرفتن 2 برد از 3 بازی آینده، مرحله نیمه نهایی را شروع می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال با شکل جدید برگزاری از فردا دوم بهمن آغاز می شود.

تیم های مهرام، دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام و هفت الماس قزوین به عنوان چهار تیم برتر مرحله مقدماتی به نیمه نهایی رسیده اند و 2 تیم تهرانی با توجه به اولی و دومی در جدول رده بندی، امتیازات بیشتری در این مرحله دارند.

مهرام، یک بازی تا فینال

تیم مهرام تا به حال 2 برد از 5 بازی مقابل هفت الماس را با احتساب مرحله مقدماتی ذخیره کرده است و با یک برد دیگر به فینال لیگ می رسد. امتیاز میزبانی مهرامی ها در تهران نیز کار را برای هفت الماس جوان سختتر می کند.

مهرام در صورت تمام کردن کار در تهران حداقل چند روز بیشتر از تیم های پتروشیمی و دانشگاه آزاد برای فینال فرصت استراحت و آماده سازی پیدا می کند. اما در صورت پیروزی هفت الماس، شانس این تیم برای کشاندن نیمه نهایی تا بازی پنجم با توجه به یک میزبانی در قزوین زیاد می شود.

امتیاز میزبانی دانشگاه آزاد

تیم پتروشیمی بندرامام مدافع قهرمانی لیگ در ابتدای مرحله نیمه نهایی به سالنی می رود که اولین باخت بد فصل را در آن تجربه کرد.



دانشگاه آزاد که در هیچ سالی به اندازه این فصل مدعی جدی قهرمانی به نظر نمی رسید در نیم فصل اول یک بار با اختلاف زیاد پتروشیمی را در سالن تهران شمال شکست داده بود و برای صعود به فینال نیاز به تکرار این نتیجه در بازی اول دارد.

پتروشیمی هم در صورت پیروزی در بازی فردا فرصت بهتری برای صعود پیدا می کند. تیم ماهشهری که در بازی چهارم میزبان است با یک برد در تهران و یک برد در ماهشهر به فینال خواهد رسید.

در صورت کشیدن تکلیف نیمه نهایی به بازی پنجم، بار دیگر دانشگاه آزاد میزبان خواهد بود.

برنامه بازی های سوم نیمه نهایی - پنجشنبه دوم بهمن:


ساعت 16: مهرام - هفت الماس قزوین

ساعت 16: دانشگاه آزاد - پتروشیمی بندرامام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار