چهارمین کارگاه آموزشی شهرهای مرکزی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی صنعت ، معدن و تجارت مازندران رئيس اتاق اصناف شهرستان بابل ابراز اميدواري كرد:با تعامل خوبي كه دولت تدبير و اميد با بدنه اصناف پيدا كرده است زمینه ساز رفع مشكلات بازار و رشد آن شود.

در ادامه اين کارگاه آموزشي دکتر محمدپور رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران طي سخناني از مسئولين اتاق اصناف شهرستان بابل به خاطر برگزاري کارگاه آموزشي تقدير نموده و يادآور گردید براي مسئولين کشور اصناف اهميت زيادي داشته تا آنجا که اصناف به منزله آب حيات جامعه می باشد.

محمد پور تصریح کرد:بدون اصناف اهداف تولید به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

وی در خصوص توقعات و انتظارات از اصناف در راستای سیاستهای سازمان و وزارت صنعت معدن و تجارت درخصوص شهرک‌های صنفی، رابطه اصناف با دانشگاه ، پلمپ واحدهای فاقد پروانه کسب و ساماندهی آنها، همکاری متقابل با دستگاههای اجرایی و ... توضیحاتی ارائه نمود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در پایان ضمن پاسخ به سوالات شرکت کنندگان پیرامون مشکلات ساخت شهرکهای صنفی - مالیات بر ارزش افزوده و نحوه سازماندهی بازار ، دستور پیگیری لازم جهت بررسی موارد و همکاری لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را صادر نمود.

پس از سخنرانی دکتر محمد پور ،مهندس عبدالرحیمی رییس اداره اصناف و تشکلهای استان مازندران ، برنامه ها و پروژه های تولیدی و بازرگانی اصناف در خصوص تعامل و همکاری با مراکز دانشگاهی – استفاده از امکانات صندوق ضمانت صادرات – شرکت صنوف در نمایشگاههای تخصصی – اعزام صنوف به تورهای تجاری و ... را از جمله اهداف معاونت تولیدی و بازرگانی مرکز اصناف و بازرگانان ایران اعلام کرده و از روسای اتاق اصناف شهرستانها خواستار تشکیل کمیته تولیدی و بازرگانی شد.

در ادامه دکتر قاسمي عضو هيات علمي دانشگاه مازندران پيرامون سامانه سابنا – سرهنگ فياض نماينده ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر استان مازندران پيرامون وظايف اين ستاد براي ايجاد سلامت در بازار ومبازره با آسيب هاي اصناف و نحوه نظارت بر آن – آقاي نوبهار مديرعامل شرکت رسا پيرامون نحوه حمايت از برندسازي صنوف و حمايت از برند ايراني اسلامي مطالبی را یادآور شدند.

در مراسم پاياني اين کارگاه آموزشي و هم انديشي اصناف مرکزي استان مازندران ، ميزگرد تخصصي با حضور آقای طالبی کارشناس و رابط سایت اصناف استان و رابطین سایت اصناف ادارات و اتاقهای اصناف شهرستانها برگزار شد .در اين ميزگرد مسايل و مشکلات سایت اصناف به دقت مورد بررسي قرار گرفت و راهکارهاي عملي براي رفع مشکلات اتخاذ شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: برگزاری ، آموزش ، شهر ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.