لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید برای دو بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو برنامه دارند.

انریکه: با برنامه به مصاف اتلتیکو خواهیم رفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری امشب به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. اتلتیکو با شکست رئال مادرید در مرحله یک چهارم این رقابت‌ها با روحیه تر به مصاف کاتالان‌ها خواهد رفت.

لوئیس انریکه سرمربی بارسا در خصوص این دیدارگفت: اتلتیکو رقیب بسیار سرسختی است. باید تلاش کنیم تا در دو بازی رفت و برگشت بتوانیم به پیروزی دست یابیم و به فینال برسیم باید به خوبی بازی ‌نها را آنالیز کنیم.

انریکه در ادامه افزود: تیم اتلتیکو هم در خط حمله و هم در دفاع قدرت خوبی دارد بازی‌های لالیگا هیچ ربطی به این بازی ندارد ولی می‌تواند به لحاظ روحی به تیم کمک زیادی کند. پیش از این نیز بارها گفته‌ام من به نیازهای تک تک بازیکنان اهمیتی نمی‌دهم برای من شرایط تیم در اولویت قرار دارد. فکر می‌کنم ژاوی بتواند برای این بازی آماده شود مصدومیت وی تا حدودی برطرف شده است. علی رغم اینکه این دیدار کمی دیر آغاز خواهد شد ولی امیدوار هواداران زیادی برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند. من معمولا بعد از گل‌ها شادی نمی‌کنم، اما این بدان معنی نیست که از گل‌های تیم خوشحال نمی‌شوم. در بازی مقابل اتلتیکو حفظ توپ تاکتیک تیم ما است سعی خواهیم کرد با پاس کاری‌های زیاد به گل برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار