آلن پرین سرمربی تیم چین می‌گوید: تلاششان را برای شکست استرالیا به کار خواهد بست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال چین روز پنج شنبه در مرحله یک چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف استرالیا میزبان این رقابت‌ها خواهد رفت. چین به عنوان تیم اول گروه B به مصاف استرالیا تیم دوم  گروه A خواهد رفت.

آلن پرین سرمربی چین با اطمینان می‌گوید: تیمش توانایی شکست میزبان را دارد.

وی در این خصوص گفت: استرالیا مدافعان خوب زیادی در اختیار دارد بنابراین اگر یکی از آنها مصدوم یا محروم شود، استرالیایی‌ها نگرانی در این خصوص نخواهند داشت اما با تمام این حرف‌ها ما راهی برای شکست این تیم پیدا خواهیم کرد.

پرین در ادامه افزود: تا به این جای کار موفق شدیم تمام برنامه‌هایمان را اجرا کنیم پکن در این زمان از سال بسیار سرد است و ما می‌خواهیم با پیروزی مقابل استرالیا از گرمای اینجا بیشتر استفاده کنیم. استرالیا تیم پرقدرتی است، اما ما روند رو به جلوی خود را حفظ خواهیم کرد. استرالیایی‌ها در خانه بازی می‌کنند و از حمایت هوادارانشان برخوردار هستند در ضمن بازیکنان بزرگی مانند تیم کهیل را در اختیار دارند اما اگر بازیکنان ما با تمام وجود به میدان بروند، فکر می‌کنم بتوانیم نتیجه خوبی در بازی مقابل تیم میزبان کسب کنیم. شاید این بازی 120 دقیقه طول بکشد در هر صورت ما برای جنگیدن آماده هستیم. شاید تیم ما در آسیا بهترین نباشد،‌اما اعتماد به نفس خوبی داریم و می توانیم در بازی مقابل استرالیاا بدرخشیم. من از عملکرد شاگردانم تا به الان راضی هستم مستحق پیروزی بودیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرین ، استرالیا ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار