مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) کردستان گفت: از کشورهای خارجی از جمله کشور لبنان سفارش خرید 30 تا 40 هزار جفت کفش ازکارگاه های کلاش دوزی و تهیه کفش مخصوص بانوان دریافت کرده اند.

سفارش خارجی ها برای خرید گیوه کردیبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، صلاح گلمحمدی در نشست با فرماندار سقز گفت: در برخی از شهرستان های استان از محل پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی این صندوق، کارگاه های کلاش دوزی و تهیه کفش مخصوص بانوان دایر شده است.
وی افزود: صندوق مهرامام رضا(ع) در سال جاری بیش از 100 میلیارد ریال تسیهلات کم بهره پرداخت نموده و تا پایان سال 127 میلیارد ریال تسیهلات کم بهره توسط این صندوق پرداخت خواهد شد.

وی افزود: این صندوق در راستای کمک به کارگاه های کوچک و در زمینه سرمایه در گردش، وام‌های کم بهره یک میلیارد ریالی را پرداخت کرده و در دستور اقدام دارد.

گلمحمدی گفت: در قالب انعقاد تفاهم نامه با ادارات میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی در استان کردستان، اقدامات خوبی انجام شده است که می توان در این زمینه به ساماندهی اماکن خصوصی برای ماندگاری مسافران در بانه و پالنگان کامیاران با پرداخت 18 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشاره کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: گیوه ، خارجی ، سفارش ، کردی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.