رئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: در حال مذاکره با مربیان خارجی برای تیم ملی هستیم ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم ولی تا قبل از مسابقات تیم ملی مربی را اعلام خواهیم کرد.

ضیایی: اردوی اهداف پروازی از اوایل بهمن آغاز می‌شودحسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرایط فعلی اهداف پروازی افزود: اهداف پروازی به خاطر اینکه در محیط باز انجام می‌شود در برخی فصول سال به خاطر شرایط جوی تمرین نمی‌کند و الان در استراحت به سر می‌برد.

وی گفت: درحال حاضر با توجه به اینکه امسال 6 مسابقه بین‌المللی به جز مسابقه‌ای که در تهران برگزار می‌شود پیش رو داریم فدراسیون به دنبال برنامه‌ریزی برای سال آینده است.

وی ادامه داد: الین مسابقه اهداف پروازی در مکزیک برگزار خواهد شد که به خاطر شرایط آب و هوایی تیم ما شرکت نمی‌کند ولی مسابقه‌ای که در العین امارات اسفند ماه برگزار می‌شود تیم ملی اهداف پروازی کشورمان حتماً شرکت خواهد کرد.

مدیر کارگروه اهداف پروازی افزود:‌ اردوهای اهداف پروازی از اوایل بهمن ماه آغاز می‌شود که برای شروع ملی پوشان و دبیر اردنوها مشخص شدند درباره سرمربی تیم ملی هم باید یادآور شد که به دنبال مذاکره با مربی خارجی هستیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

ضیایی گفت: برای مسابقات مهمی که در پیش داریم و کسب سهمیه المپیک هم در گرو شرکت در این مسابقات است جذب یک مربی خوب خارجی با توجه به نیاز تیراندازان علاوه بر هزینه بر بودن زمان زیادی را می‌طلبد.

وی گفت: تیراندازی در المپیک در 15 رشته برگزار می‌شود و هر کشور می‌تواند با 28 ورزشکار شرکت کند بنابراین کسب این سهمیه‌ها میدان سخت نخواهد بود و نیاز به پشتکار همه اعضا در کادر فنی و فدراسیون دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده فدراسیون مسئله بودجه برای تأمین هزینه تیم‌هاست امیدوارم این مساله هرچه سریع‌تر برطرف شود و تا قبل از شروع مسابقات تیم ملی دغدغه تأمین هزینه‌ها را نداشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای هاشمی در این چند سالی که ریاست فدراسیون را برعهده گرفتند از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم‌های ملی کوتاهی نکردند امیدوارم با حضور دوباره‌شان تیراندازی به روزهای اوج خودش برسد و مشکل مالی فدراسیون برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار