رییس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه 6 از طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌های نواحی شش گانه منطقه و ساماندهی 170 نفر از افراد بی‌پناه خبر داد.

بتول جرجانی رییس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌های سطح منطقه اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما به منظور پاکسازی محلات مرکزی پایتخت، افراد متکدی، بی‌خانمان و کارتن خواب‌ها به صورت دوره ای در نواحی شش گانه جمع‌آوری می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شش ماه گذشته بیش از 170 بی‌خانمان از سطح منطقه 6 جمع‌آوری شده افزود: به طور میانگین تعداد متکدیان و کارتن‌خوابها در سطح منطقه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

جرجانی تصریح کرد: طرح فوریتی جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خوابها بوسیله بازدیدهای شبانه و یا پیام شهروندان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح این منطقه انجام می‌شود.

رییس اداره آسیبهای اجتماعی منطقه ادامه داد: پاکسازی و ساماندهی نقاط آسیب‌خیز و بی‌دفاع منطقه انتقال این افراد به گرم خانه‌ها مراکز ترک اعتیاد و مراکز درمانی از دیگر اقدامات این اداره است.

وی در پایان گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری کلانتری 125 یوسف‌آباد، 105 سنایی، 148 انقلاب و 107 فلسطین نیروهای اجراییات در هر ناحیه مدیران اجتماعی نواحی و با هماهنگی مرکز جامع رفاه و خدمات اجتماعی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار