افزایش روابط تجاری و گردشگری با ایران اولویت کشور سوئیس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛فزایش روابط تجاری و گردشگری با ایران اولویت  کشور سوئیس است.

سفیر سوئیس در ایران گفت: افزایش روابط تجاری و گردشگری با ایران اولویت کشور سوئیس است.

جولیو هاز در نشست با مدیران اقتصادی و فرهنگی خراسان جنوبی گفت:ایران ظرفیت‌های زیادی در زمینه های گردشگری، صنعت و دانشگاهی دارد و مطمئن باشید تا آنجا که بتوانم تمام تلاشم را خواهم کرد تا روابط دوجانبه میان ایران و سوئیس افزایش یابد.

وی افزود:خراسان جنوبی می تواند سکوی پرتابی برای تقویت روابط دوجانبه باشد و احتمالا ماه اکتبر امسال دوباره به این استان سفر خواهم کرد.

وی ایران را کشوری بسیار بزرگ و مهم در منطقه خواند و گفت: امروز در آستانه فصل جدید و نوید بخشی در روابط ایران با جامعه بین الملل هستیم و به شما نوید می دهم پیشرفت سیاسی و قابل توجه در این روابط بسیار نزدیک است.

استاندار خراسان جنوبی نیز گفت:برای توسعه خراسان جنوبی باید از همه ظرفیت ها و توانمندی‌های استان در زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی استفاده کنیم.

خدمتگزار افزود: از طریق وازرت امور خارجه و نمایندگی وزارتخانه در بیرجند این امکان را فراهم می‌کنیم تا زمینه حضور همه کشورهای علاقه مند به سرمایه گذاری در خراسان جنوبی فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور سفیر سوئیس در خراسان جنوبی آغازی برای روابط تجاری و گردشگری میان این استان با کشور سوئیس باشد.

استاندار افزود:جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین و باثبات‌ترین کشورهای جهان است و این فرصت بسیار طلایی است تا سرمایه گذاران خارجی در ایران حضور یابند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.