فاضل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

اجرای طرح مشاوران مدیران در مناطق مختلف کشور اختیاری است

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور اجباری بر انجام طرح مشاوران مدیران ندارند و این طرح داوطلبانه است.

 محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح مشاوران مدیران در ادارات آموزش و پرورش مناطق کشور اظهار کرد: در این طرح تلاش می‌شود با استفاده از تجربیات مدیران توانمند دوره های گذشته، توانمندی مدیران حال حاضر را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح، مدیران استان‌ها و روسای آموزش و پرورش از افراد با تجربه و صاحب فکر استان خود استفاده می‌کنند تا بتوانند در ارائه خدمات موفق‌تر باشند.

فاضل از به کارگیری معاونان آموزش و پرورش دوره‌های گذشته به عنوان مشاور خبر داد و گفت: بخشنامه‌ی این طرح به استان‌ها ارسال و در حال حاضر وارد فاز عملیاتی شده است البته ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور اجباری به انجام آن ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طرح مشاوران مدیران با همکاری کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تهیه شده که جهت اجرا به تمام استانهای کشور ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فاضل ، طرح ، مشاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار