سخنگوی کاخ سفید در سخنانی اعلام کرد رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر اسرائیل در واشنگتن دیداری نخواهند داشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ان.بی.سی؛ سخنگوی کاخ سفید در سخنانی اعلام کرد «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در واشنگتن دیداری نخواهند داشت.

نخست وزیر اسرائیل قرار است ماه مارس به آمریکا سفر کند.
کاخ سفید اعلام کرده است در جریان سفر نخست وزیر اسرائیل به آمریکا در اسفند ماه ، دیداری بین وی و باراک اوباما برنامه ریزی نشده است.این خبر را " برنادت میهان " سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است. برنادت میهان اعلام کرده است که عدم انجام این دیدار به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در اسرائیل است.
میهان در اظهارات خود اعلام کرده است اوباما در مورد این نکته که تصویب تحریم های جدید در کنگره روند مذاکرات هسته ای را تضعیف می کند ، کاملا روشن سخن گفته است . میهان افزوده است که اوباما شدیدا مخالف هرگونه تحریم جدید در کنگره بر ضد ایران است.
وی اعلام کرد اوباما و نخست وزیر رژیم غاصب قدس بارها در مورد برنامه هسته ای ایران و نقش کنگره و تحریم های جدید ، با یکدیگر مذاکره کرده اند.
این مقام ارشد کاخ سفید در پایان گفته که طرفین در مورد مسائل مهم جهانی از جمله برنامه هسته ای ایران ، همچنان در تماس هستند.
این اظهارات میهان نشان می دهد که دلیل لغو دیدار ، به انتخابات اسرائیل ارتباطی ندارد و ناشی از اختلاف طرفین در مورد نحوه برخورد با ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار