رونالدو برزیلی که خود زمانی نه چندان دور بهترین مهاجم جهان بود معتقد است، زلاتان ابراهیمویچ ملی پوش سوئدی پاری سن ژرمن بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال است.

رونالدو: زالاتان بهترین مهاجم حال حاضر جهان استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل یورو اسپرت، رونالدو عملکرد زلاتان ابواهیمویچ در ترکیب تیم پاری سن ژرمن را فوق العاده توصیف کرده و گفت: او پیراهن شماره 10 را می‌پوشد اما مثل یک شماره 9 بازی می‌کند.

زلاتان نتوانست همراه با تیم ملی سوئد به انجام جهانی 2014 راه یابد به همین دلیل در فهرست نامزدهای توپ طلای فیفا قرار نگرفت اما حتم دارم بهترین مهاجم سال 2015 خواهد شد.

لازم به ذکر است، زلاتان ابراهیمویچ 33 ساله هم اکنون در خدمت تیم پاری سن ژرمن فرانسه است اما، سابقه حضور در تیم های بزرگ دیگری مانند یوونتوس، بارسلونا، اینتر میلان،آژاکس و میلان را دارد.

رونالدو گفت: سال گذشته چندین مرتبه به پاریس سفر کردم و بازی‌های پاری سن ژرمن را از نزدیک دیدم، حرکت‌های زلاتان در زمین خارق العاده است، او خیلی خوب بازی می‌کند و بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان است.

رونالدو درادامه سخنانش به زین الدین زیدان اشاره کرد و گفت: من هم در کنار زیدان بازی کرده‌ام و هم رو در روی او، از اینکه زمانی را در کنار این بازیکن بزرگ به تمرین و بازی گذراندم بسیار خوشحال هستم هر روز شاهد تمرینات او بودم و از آن لذت می‌‌بردم.

رونالدو از روبرتو کارلوس به عنوان بهترین هم تیمی دوران بازی خود یاد کرده و گفت: همیشه با روبرتو کارلوس هم اتاق می‌شوم به همین دلیل دوستی عمیقی بین ما وجود آمده است. دوستی ما تاریخچه‌ای 20 ساله دارد، مابا هم در تیم ملی برزیل، باشگاه رئال مادرید و کورنییانس بودیم.
 
*دفاع لورن بلان از نیمکت نشینی زلاتان
 
لورن بلان سرمربی پاری سن ژرمن از تصمیم خود برای نیمکت نشین کردن زلاتان ابرهیمویچ در دیدار مقابل بوردو دفاع کرد و گفت: باید فرصت بازی میان تمامی بازیکنان پاریس ژرمن بصورت دوره‌ای بچرخد. ترجیح دادم به زالاتان استراحت داده تا بتواند برای بازی‌های بعدی نیرو و توان بیشتری داشته باشد، در کنار این موضوع فراموش نکنید او دارای دو  کارت زرد زلاتان را به محرومیت یک جلسه‌ای  مواجه می‌کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار