در روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری موضوع های تجمع معتادان در برخی از بزرگراه‌های شهر تهران، نصب پله‌ برقی پل ولنجک در منطقه یک، ساخت و سازهای غیر مجاز در فرحزاد تهران و سد معبرهای مغازه‌های تاناکورا در خیابان آذربایجان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گسترش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در نقاط مختلف شهر تهران، آمار روز افزون حضور معتادان در معابر، محورهای اصلی در بزرگراه‌های شهر این شهر بزرگ مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

این روزها در بزرگراه‌های مختلف تهران با تجمع و سکونت معتادان و مصرف مواد مخدر آن‌ها در این بزرگراه‌ها مواجه می‌شویم.

ماجرا به آن جایی رسیده است که تجمع معتادان در بزرگراه‌های مختلف از جمله اشرفی اصفهانی، همت، یادگار امام، چمران و نیایش مشکلات بسیاری را برای اهالی این شهر بزرگ به وجود آورده است.

تجمع معتادان در بزرگراه‌های شهر تهران موضوعی بود که روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه اول خود به آ‌ن پرداخت.

چندی پیش گزارش‌های مختلف از تجمع و خشونت معتادان در بزرگراه  اشرفی اصفهانی در روی خط تهران پنجشنبه پخش شد.

اما با این وجود بازهم معتادان با تجمع و سکونت در بزرگراه اشرفی اصفهانی اقدام به مصرف مواد مخدر در این بزرگراه می‌کنند.

روی خط تهران موضوع را از چمران رئیس شورای شهر تهران پیگیر شد، وی در پاسخ با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ای در این خصوص وجود داشته باشد اظهار کرد: به تبع باید برنامه‌ای برای  رفع این معضل بزرگ وجود داشته باشد و تلاش کنیم هر چه سریع تر مسئله ناهنجار و زشت از چهره شهر تهران برچیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت خودروها در بزرگراه‌ها و شرایط خاص معتادان با نخستین تردد با سوانح رانندگی مواجه خواهند شد.
 
رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شورای شهر با همکاری شهر تهران و نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم را برای رفع این معضل بزرگ انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: تجمع و سکونت معتادان در بزرگراه‌های مختلف شهر تهران به ویژه بزرگراه اشرفی اصفهانی در صحن علنی شورای شهر مطرح شد، به همین منظور اقداماتی با ارائه راه حل‌های مناسب در دستور کار مسئولان ذیربط قرار خواهد گرفت.

من خود نیز چندین بار با مشاهده معتادان در بزرگراه‌ها به دلیل اینکه در شرایط نا مناسب قرار دارند برای پیشگیری از سوانح رانندگی آن‌ها را برای تردد و عبور از بزرگراه های مختلف یاری کردم.

*تجلیل از شهرداری منطقه یک و نصب پله‌ برقی پل عابر ولنجک

روی خط تهران در سوژه دوم خود از اقدامات شهرداری منطقه یک برای نصب پله برقی در پل عابر ولنجک تجلیل و قدردانی کرد.

*رشد بی پایان مغازه‌های تاناکورا و سد معبرهای ‌آن ادامه دارد

با توجه به اینکه بارها به تولیدات داخل و اقتصاد مقاومتی تاکید شده است اما رشد بی پایان مغازه‌های تاناکورا همچنان ادامه دارد.

روی خط تهران پنج شنبه این هفته در سوژه سوم خود به موضوع سد معبر مغازه‌های تاناکورا در خیابان آذربایجان پرداخت.

مغازه‌هایی که علاوه بر آمار روز افزون ‌آن که مشکلات ترددی بسیاری را برای اهالی منطقه به وجود آورده است، روی خط تهران این موضوع را پیگیری خواهد کرد امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

*حکایت ساخت و سازهای غیر مجاز فرحزاد چیست؟

آمار ساخت و سازهای غیر مجاز در نقاط مختلف تهران به آ‌نجایی رسیده است که مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

*ساخت و سازهای غیر مجاز در فرحزاد تهران

در دو سال اخیر موضوعی بود که روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه چهارم خود به آن پرداخت.

ماجرا از این قرار است که ساختمانی در سال گذشته اقدام به ساخت دو طبقه غیر مجاز در این منطقه کرد.

مالکان این ساختمان با برپایی چادری در اطراف آن اقدام به احداث یک طبقه کردند، جالب اینجاست که برق این ساختمان از  تیر برق معبری گرفته شده است.

با وجود پخش بارها گزارش از روی خط تهران مسئولان بدون توجه به این امر تاکنون هیچ اقدامی نکرده‌اند.

روی خط تهران موضوع را با شهردار منطقه 2در میان گذاشت، وی در پاسخ با بیان اینکه اغلب ساخت و سازها در لحظه نخست تخریب می‌شود و آمار دقیق از آ‌ن در شهرداری موجود نیست اظهار کرد: هنگام ساخت و سازهای غیر مجاز به دست مالکان در همان لحظه شهرداری اقدام به تخریب ملک خواهد کرد.

با توجه به اینکه ‌آمار دقیقی در ساخت و ساز غیر مجاز در شهرداری وجود ندارد، کنترل آن با توجه به وجود ممنوعیت قانونی از حیطه شهرداری خارج است.

روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد امیدواریم مسئولان شهرداری توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روی ، خط ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار