تقوی: حفاری‌ها منتظر جرقه بودند/ قرچک را برای حریفانمان جهنم فنی می‌کنیم، بدون درگیری و حاشیه‎

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک در مورد اتفاقات دیدار با حفاری اهواز گفت: مشکل خاصی در این بازی نبود. همه چیز مرتب بود.

سید اکبر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این درگیری که بوجود آمد درگیری نبود و خوش و بشی بود بین بازیکن حفاری و تماشاگر ما.  نه دعوا بود و نه کتک کاری. حفاری ها دوستان خوب ما هستند ولی امروز روز بد آنها و روز خوب ما بود.

در این دیدار ۳۵۰۰ تماشاگر داشتیم که یکی از آنها یک حرکت اشتباه انجام داده است. اول باید بررسی کنیم تا مشخص شود دلیل آن چه چیزی بوده است. دلیل این کار حرکت اشتباه صمیمی بود. یک کار اشتباه از درون یک تیم با کار اشتباه از بیرون یک تیم جواب داده شده است. این اتفاق ربطی به ما نداشت و این را نمی شود به تیم ما چسباند. در ابتدای بازی حتی ملاعلی و زحمتکش مورد تشویق تماشاگران ما قرار گرفتند. ما در این دیدار ۳ - ۱ جلو بودیم تا نشان دهیم علیرغم شایعاتی که عده ای مطرح کرده بودند که منصوری به حفاری راه خواهد داد، مردانه و حرفه ای به دنبال فوتسال پاک هستیم.

وی افزود : این موضوع را با صدای بلند اعلام می کنم. ما حاضریم این بازی را با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شویم اما خدشه ای به تماشاگرانمان وارد نشود چرا که تماشاگرانمان مودب و عاشق فوتسال اند. در این دوره و زمانه که باید با چراغ به دنبال تماشاگر بدویم، برای تیم ما که هیچ شانسی برای قهرمانی هم ندارد ۳۵۰۰ نفر تماشاگر به سالن می آید با تمام وجود از آنها حمایت می کنیم.

تقوی تصریح کرد: از هفت بازی باقیمانده سه الی چهار بازی در خانه میزبان هستیم. هر تیمی که میخواهم با منصوری روبرو شود باید تماشاگران را هم بازوی قدرتمندی برای منصوری بداند. ۵۰ درصد از توانایی‌مان به تماشاگران برمی‌گردد. نمی گذاریم کوچکترین توهینی به آنها شود. در این بازی در حالی که ناظر بازی اصرار داشت بازی ادامه یابد، اما آنها تصمیم گرفتند بازی اینگونه تمام شود. از آقای ناظم الشریعه و کریمی بپرسید که آیا ما به آنها اهانت یا بی احترامی کردیم؟
تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد ولی حفاری در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد و منتظر یک جرقه بود که بازی به اینجا برسد که این جرقه هم توسط صمیمی زده شد و حرکت ناشایست آن با واکنش یک تماشاگر همراه شد. هیچ تقصیری از جانب ما نبود و می شد این بازی ادامه یابد.

منصوری با قدرت تمام بازی های آینده را انجام می دهد با اینکه می دانیم شانسی برای قهرمانی نداریم اما در بازی های آینده قرچک را برای حریفانمان جهنم می کنیم. البته این جهنم بفنی است و هیچ درگیری و حاشیه ای نخواهد داشت و اجازه نمی دهیم هر تیمی بتواند به راحتی از قرچک امتیاز بگیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار