رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه از آمادگی همه جانبه برای میزبانی هرچه باشکوه تر رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام تختی خبر داد.

 محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:تمام تمهیدات لازم اعم از تجهیز سالن،محل اسکان میهمانان و هر آنچه را که برای انجام مسابقات جام تختی در استان کرمانشاه لازم است صورت گرفته که امیدوارم مجموع این تلاش ها به برگزاری هر چه باشکوه تر این رقابت ها ختم شود.
 
وی درباره این سوال که چقدر میزبانی جام تختی می تواند به رشد و پویایی دوباره کشتی در استان کرمانشاه کمک کند گفت:من فکر می کنم با توجه به برنامه ریزی که ما داریم کشتی کرمانشاه به جایگاه واقعی خود همچون دهه 60 و 70 بازگردد،البته برای رسیدن به این مهم یک سری دغدغه ها داریم که امیدورام دوستداران کشتی ما در این راه تنها نگذارند.
 
دارنده مدال نقره جهان درباره این که فدراسیون چه حمایت های را می تواند برای میزبانی بهتر جام تختی انجام دهد گفت:من مطمئن هستم فدارسیون کشتی هر آنچه را که در توان دارد مضیقه نخواهد کرد و ضمن تشکر دوباره از مسئولین فدراسیون و شخص رسول خادم اگر آنها همچون مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی کشور در بابل ما را نیز حمایت کنند رقابت های جام تختی به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.
 
محبی در خصوص این که آیا تیمی در قالب استان کرمانشاه در مسابقات جام تختی شرکت خواهد گرد گفت:طبق مقررات یک تیم می تواند از استان میزبان در مسابقات شرکت کند از همین رو نیز ما در هر دو رشته آزاد و فرنگی در رقابت ها تیم خواهیم داد،ضمن آنکه در مسابقات کشتی پهلوانی نیز نمایندگان استان حضور خواهند داشت.
 
رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار