عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت: همانطور که تاثیرات پیام بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی درباره فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در دنیا دریافت شد، امروز نیز پیام رهبر معظم انقلاب به خوبی تاثیر خود را بر جوانان اروپایی و آمریکایی خواهد گذاشت.

"همت بیگ‌مرادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، درباره ارسال نامه از سوی ولی امر مسلمین به جوانان اروپا و آمریکا، گفت: همانطور که پیام بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی درباره فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در دنیا دریافت شد، امروز نیز پیام رهبر معظم انقلاب به خوبی تاثیر خود را بر جوانان اروپایی و آمریکایی خواهد گذاشت. 
 
عضو جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی و داخلی باید در جهت نشر پیام این نامه تلاش مضاعف کنند، تصریح کرد: قطعا معاندان دین اسلام با فعالیت‌های رسانه‌ای خود از دریافت این پیام توسط جوانان ممانعت خواهند کرد، لذا این امر مسئولیت فعالان فرهنگی ما را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه غرب از تقابل با پیشرفت اسلام‌گرایی احساس عجز می‌کند، خاطرنشان کرد: روز به روز گرایش مردم جهان به اسلام بیشتر شده و با وجود موانع زیاد حرکت‌های اسلامی در تمام جوامع رو به پیشرفت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیگ ، مرادی ، پیام ، رهبری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار