تیم تکواندو مقاومت به عنوان یکی از نمایندگان ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا از دو بازیکن قرضی استفاده خواهد کرد.

مقاومت با دو تکواندوکار قرضی در جام باشگاه های آسیاعلی اشرف قنبری سرمربی تیم تکواندو مقاومت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درمورد حضور این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: باتوجه به اینکه سه سال است قهرمان رقابت های لیگ دسته یک نقش جهان هستیم، با موافقت فدراسیون تکواندو در پنجمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت داریم.

وی ادامه داد: درخواست حضور در جام باشگاه ها را به باشگاه ارائه کرده ایم و منتظر موافقت نهایی هستیم تا در صورت فراهم شدن شرایط بودجه مورد نیاز را هم بگیریم.

قنبری درخصوص جذب بازیکن کمکی برای جام باشگاه ها گفت: مهدی اسحاقی را از پاس قوامین و مهدی شیری که فعلا تیم ندارد و در اردوی تیم ملی است را نیز به عنوان یار کمکی جذب کرده ایم اما بیشتر برنامه ریزی کرده ایم که از بازیکنان تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم تکواندو مقاومت اظهار داشت: فعلا سه تیم از کشورهای تایلند، عراق و افغانستان برای مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور دارند و برای جام بین المللی فجر نیز تیم های خوبی شرکت کرده اند که به طور حتم روی کیفیت مسابقات تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار