هدف اصلی برگزاری این نمایش فرهنگی در مدارس این است که فرزندان از پایه با فرهنگ مالیاتی و ادبیات مالیاتی اشنا شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی عسکری رییس کل سازمان امور مالیاتی در افتتاحیه جشنواره فرهنگ مالیاتی و نمایش "میم مثل مالیات"، گفت: این جشنواره در بخش های مختلف فرهنگی و هنری و در رده های مختلف سنی برگزار می شود. نمایش فرهنگی "میم مثل مالیات" نیز یکی از برنامه های فرهنگی این جشنواره است که در فاز اول 50 هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهر تهران را تحت پوشش قرار خواهد داد.
 
وی تصریح  کرد: هدف از اجرای این نمایش فرهنگی در مدارس این است که فرزندانمان را از پایه با فرهنگ مالیاتی و ادبیات مالیاتی اشنا کنیم.
 
عسکری همچنین بیان کرد: اداره آموزش و پرورش همکاری خوبی را با سازمان امور مالیاتی در برگزاری این جشنواره و اجرای نمایش در مدارس داشته است.
 
رییس کل سازمان امور مالیاتی خاطرنشان کرد: در صدد آن هستیم که آحاد مختلف جامعه با مسائل مالیاتی آشنا شوند  برگزاری چنین جشنواره ای یک امر زیرساختی است که کمک می‌کند افراد از پایه با مفهوم مالیات آشنا بشوند.
 
گفتنی است، مهلت ارسال آثار برای نخستین جشنواره فرهنگ مالیاتی تا پایان امسال است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.intamedia.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار