بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازای گفت:با تمرینات فشرده‌ای که داشتیم طبیعی است که بدن‌ها آماده مسابقه نباشد، ای کاش سازمان لیگ طبق برنامه حرکت می‌کرد.

محمد ايرانپوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک مثل همه تیم‌ها ایرادهایی هم به تیم ما وارد است ولی این موضوع بدان معنی نیست که بازیکنان خاصی مشکل دارند.البته مربیان همچنان دوست دارند تیم خود را تقویت کنند چه کسی از بازیکن بیشتر ناراحت است.اما باید همه جوانب را سنجید بدون شک خطیبی و همکارانش با اشراف کامل به موضوع یارگیری کردند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری آندرانیک تیموریان ادامه داد:می‌دانید که این تمام قدرت تیم ما نیست .حضور آندو در تیم ما با توجه به درخششی که درتیم ملی داشته است می‌تواند یک قدرت بی نظیر باشد.البته از او در استقلال چنین بازی‌هایی ندیدم ولی تراکتور با استقلال فرق می‌کند و تیموریان خودش می‌داند اینجا در تبریز چه آرامشی حکمفرما است.

وی در پایان اذعان داشت:برای بازی با ملوان آماده هستیم ولی ای کاش بازی همان هفته آینده برگزار می‌شد تا تیم‌ها طبق برنامه پیشین وارد مسابقات می‌شدند ولی این چیز‌ها در فوتبال ما طبیعی شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.