«رونی مارا» و «تایتانا ماسلانی» برای بازی در فیلم مستقل «جنگ ستارگان» تست بازیگری دادند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیود ریپورتر؛  منابع گزارش کرده‌اند که بازیگر کانادایی " تایتانا ماسلانی" در حال دادن تست بازیگری برای بازی در نقش‌های اصلی دنباله " جنگ ستارگان" به کارگردانی "گرث ادواردز" است.

" رونی مارا" ستاره فیلم "دختری با خالکوبی اژدها" ساخته "دیوید فینچر" هم این هفته با چندین بازیگر دیگر برای بازی در این اثر تست بازیگری داده است.

همچنین گفته می‌شود "فلسیتی جونز" که نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگری زن در فیلم "فرضیه همه چیز" شده است، در فهرست بازیگران خواسته شده "جنگ ستارگان" قرار گرفته است. هرچند ممکن است "جنگ ستارگان"  با دیگر پروژه‌های "جونز" ،‌"دوزخ" ، یعتی دنباله "رمز داوینچی" به کارگردانی "ران هوارد" ،‌در تداخل باشد.

هنوز طرح داستان و جزئیات شخصیت‌های "جنگ ستارگان"  فاش نشده است. گفته می‌شود که خواندن فیلمنامه و تست بازیگری ماه دسامبر در انگلستان انجام شده و حالا به آمریکا انتقال یافته است.

تاریخ اکران فیلم "ادواردز" شانزدهم دسامبر 2016، مشخص شده است. بعد از اینکه "گری ویتا" پیش‌نویس اولیه فیلمنامه را آماده و پروژه را ترک کرد، "ادواردز"‌در حال حاضر به دنبال فیلمنامه‌نویس است.

شایعه شده است که "سیمون کینربرگ" که در نوشتن فیلمنامه‌ی "ترانک" با "لارنس کاسدان" همکاری کرده است، می‌خواهد فیلمنامه‌نویسی "جنگ ستارگان" ، "ادواردز" را هم بر عهده بگیرد.

کمپانی دیزنی و نمایندگان بازیگران درباره تست بازیگری "رونی مارا" و "تایتانا ماسلانی" هیچ صحبتی نکرده‌اند.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار