پیشکسوت پرسپولیس گفت: در جلسه امروز قرار بر این شد هدایتی در خرید 20 درصد سهام پیشکسوتان با ما همکاری نماید.

علی پروین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که بحث مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شد ما نیز در این خصوص جلسات متعددی را با حضور هدایتی ، عابدینی و رویانیان برگزار نمودیم قرار شد 20 درصد سهام باشگاه را خریداری کنیم که مربوط به پیشکسوتان می شد و ما بقی آن در فرایند 5 ساله خریداری شود که مسئولان مربوطه با این موضوع موافقت نکردند.

وی بیان کرد: قرار بر این شد که هدایتی در خرید 20 درصد پیشکسوتان با ما همکاری کند و امروز هم جلسه ای تشکیل دادیم و قرار شد شرکت پیشکسوتان را تعیین کنیم که چه کسی در این شرکت به عنوان هیات مدیره فعالیت کند و برای خرید 20 درصد سهام اقدامات لازم را انجام دهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ماندن یا رفتن کی روش افزود: اگر قرار باشد که کی روش برود و
به جای او مربی خارجی دیگری جایگزین شود پس همان بهتر که کی روش به کارش ادا مه دهد ولی اگر به جای کی روش مربی ایرانی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد این مساله به نفع فوتبال کشورمان نیز خواهد بود.

پروین تصریح کرد: انتقاد من  از کی روش این است که چرا در همه ی بازی ها به یک سبک بازی کرد. چرا در بازی مقابل تیم ملی عراق سبک جدیدی را تعیین نکرد همچنین در مورد صحبتهایش در خصوص قلعه نویی و درخشان هم باید بگویم که احتمالا به او اطلاعات غلط داده اند و او اشتباه کرده است.

در کل من از لحاظ فنی کی روش را قبول دارم چرا که در این مدت بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ما معرفی کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پروین ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار