مدیر کل کمیته امداد و رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر استان گفت:بیش از 70برنامه با محوریت این نهاددر ایام دهه فجر امسال در استان برگزار می شود که بیشتر این برنامه ها فرهنگی است.

امان اله حسین پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد افزود:117واحد مسکن شهری و روستایی در استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت:همچنین 700مورد خدمات مسکن شامل تعمیرات و ساخت فضای بهداشتی با اعتبار 4میلیارد و 500میلیون ریال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در دهه فجر امسال انجام می شود.

وی بازدید از طرحهای اشتغال مددجویان را یکی از برنامه ها عنوان کرد و افزود: 755طرح اشتغال امسال با اعتبار 62میلیارد ریال راه اندازی شده است.

حسین پور با توجه به برگزاری 23دوره آموزشی فرهنگی،اعتقادی،اجتماعی و حرفه آموزی برای جوانان و نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد استان اظهار داشت: برپایی 5نمایشگاه عکس و فیلم ،برگزاری 28مسابقه فرهنگی ورزشی و چند جشن و همایش در دهه فجر نیز از دیگر برنامه هاست.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بیش از 510مورد کالا به کمک خیران در این دهه گفت:پرداخت 800فقره وام کارگشایی و اهدای 60فقره جهیزیه در راستای رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش نیز از اقدامات دیگر این نهاد در دهه فجر امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان به نمایندگی از خانواده بزرگ کمیته امدادو مددجویان از مردم خواست حضوری فعال و پررنگ در راهپیمایی 22بهمن داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.