معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه‌ای تاکید کرد حزب الله برای هرگونه جنگ احتمالی با دشمن در آینده آماده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «شیخ نعیم قاسم» در مصاحبه با شبکه المنار و رادیو النور با اشاره به اینکه طرح تشکیل منطقه جدید در مقابل دفاع و پایداری مقاومت شکست خورد و این امری واضح است، افزود: اما ما در برابر اوضاعی دشوار که منطقه را در برگرفته و دروازه آن سوریه است، قرار گرفتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقابله با هجمه سنگین و جهانی چهار سال اخیر آسان نبود اما شکر خدا محقق شد، گفت: امروز بازیگران بین‌المللی و در راس آنها آمریکا سردرگم شده‌اند.

معاون سید حسن نصرالله تاکید کرد: حزب الله مقاومت خود را با اراده بیشتر ادامه داده و برای هرگونه جنگ احتمالی با دشمن در آینده آماده است؛ حزب الله در راس طرح مقاومت قرار داشته و با تمام تلاش، جان‌فشانی، جهاد  و فداکاری خود برای اینکه امت اسلامی سربلند باشند، به کار خود ادامه خواهد داد.

«شیخ نعیم قاسم» اضافه کرد: امروز برای همه آشکار است که اسرائیل و تکفیری‌ها پروژه تجاوزکارانه واحدی هستند که هدف آنها تخریب منطقه و چندپاره کردن آن است تا اسرائیل بتواند اداره منطقه را به شکل مستقیم در دست بگیرد.

وی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که هدف اسرائیل با وجود مقاومت اسلامی و حزب الله و معادله «ارتش، ملت و مقاومت» محقق نخواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله در پایان گفت: مقاومت و ارتش لبنان در سنگر واحدی قرار گرفتند و با دشمنی واحد مقابله می‌کنند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
حزب الله پیروز است ، صهیونیزم نابود است .
آخرین اخبار