مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: توکلی: ضرورت رسیدگی به پرونده‌‌ هاشمی و مرتضوی/ زاکانی: اعطای مدال به فردی که در پرونده کرسنت رشوه گرفته بود/ تشکیل سازمانی وابسته به قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ، ارجاع پرونده مرتضوی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران ، باید یاد بگیریم که به ارزش‌ها و مقدسات هم احترام بگذاریم / توهین به ارزش‌ها باعث آغاز شدن چرخه خشونت می‌شود

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

توکلی: ضرورت رسیدگی به پرونده‌‌ هاشمی و مرتضوی/ زاکانی: اعطای مدال به فردی که در پرونده کرسنت رشوه گرفته بود/ تشکیل سازمانی وابسته به قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/7/2917585_516.jpg

سیدنظام‌الدین موسوی گفت: ما در انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بر آن شدیم که برای تبیین مبارزه با فساد به سراغ کسانی برویم که برای مبارزه با فساد هزینه داده‌اند و از سوی کانون‌های قدرت تحت فشار قرار گرفته‌اند و آقایان نادران، توکلی و زاکانی در زمره این افراد قرار دارند.

ارجاع پرونده مرتضوی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران

وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تأمین اجتماعی از ارجاع پرونده مرتضوی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش دو کارته شد
وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی امروز پس از آنکه نتوانست نمایندگان مجلس را مورد سوالات پرسیده شده قانع کند کارت زرد دریافت کرد.

مراسم بزرگداشت شهادت سردار الله‌دادی و جهاد مغنیه آغاز شد
مراسم بزرگداشت شهادت سردار شهید محمدعلی الله‌دادی و فرماندهان حزب‌الله در مسجد امیرالمومنین شهرک شهید محلاتی آغاز شد.

استان کرمان رتبه اول صادرات غیر نفتی را دارد/ انتقال آب خلیج فارس به شمال کرمان نیازمند اعتبار ۳ هزار میلیاردی است
 استاندار کرمان گفت: این استان رتبه اول صادرات غیرنفتی را داراست و توانسته‌ایم از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم ۶ تن کالا را صادر کنیم.

باید یاد بگیریم که به ارزش‌ها و مقدسات هم احترام بگذاریم / توهین به ارزش‌ها باعث آغاز شدن چرخه خشونت می‌شود


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/3/2905394_539.jpg

 نماینده کلیمیان در مجلس گفت: باید یاد بگیریم که به ارزش‌ها و مقدسات هم احترام بگذاریم و حتی اگر بحث‌های نقادانه صورت می‌گیرد باید با تخصص و دانش و بینش و همراه با احترام باشد.

اعلام وصول سوالات ملی نمایندگان از وزیر ورزش در رابطه با خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی، سوالات ملی نمایندگان از برخی وزرا را اعلام وصول کرد.

کوثری:هیات‌های رسمی سیاسی باید در چارچوب برنامه تعیین شده عمل کنند / ابوترابی‌‌فرد: وزارت خارجه سفیر آلمان را احضار کند
 نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات اخیر نایب رئیس مجلس آلمان گفت که وزارت خارجه با احضار سفیر آلمان تذکرات لازم را بدهد .

سفر ظریف و هیات همراه به ارمنستان+ تصاویر


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/7/2917897_253.jpg

 وزیر امورخارجه کشورمان شب گذشته برای دیدار با مقامات ارمنستان وارد ایروان شد و امروز در نخستین برنامه کاری خود با وزیر امور خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

انتقال دو زندانی ایرانی از سوریه به کشور
سرپرست اداره کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری گفت: دو تبعه ایرانی که به دلیل ارتکاب به جرایم مواد مخدر در زندان‌های سوریه به سر ‌می‌بردند برای تحمل ادامه محکومیت‌شان به کشور منتقل شدند.
برچسب ها: مفاسد ، آموزش ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار