کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش مقصر حذف تیم ملی نیست، ساختار فوتبال کشور ما مشکل دارد.

پنجعلی: مقصر کی‌روش نیست، ساختار فوتبال ما مشکل داردمحمد پنجعلی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کی‌روش مقصر حذف تیم ملی نیست وقتی ساختارهای فوتبال ما اشتباهه است نباید مربی را مقصر کرد، کی‌روش، از لحاظ فنی مربی بزرگی است و نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی کرد.

وی ادامه داد: باید بپزیریم که فوتبال کشور ما ضعیف شده است و این شرایط هر روز بد و بدتر می‌شود، دلمان را به بردهای مقطع‌ای در مقابل تیم‌های درجه سه آسیا خوش کرده‌ایم این وضعیت برای فوتبال ما نگران کننده است.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره انتقادهای تند مربیان داخلی علیه کی‌روش گفت: کی‌روش یک مهمان است و مسائل بوجود آمده علیه مربی فوتبال کشورمان، با فرهنگ مردم ما منافات دارد که با مهمان اینگونه برخورد کنیم، بگذاریم کی‌روش با خاطرات خوبی به کشورش برگردد.

پنجعلی، با بیان اینکه فوتبال کشورمان بیمار است تصریح کرد: برای خروج از وضعیت بیمار گونه فوتبال کشور، باید شایسته سالاری چه در بعد مدیریتی و چه بازیکن را در دستور کار قرار دهیم و این امر زمانی میسر است که تیم‌های داخلی به خصوصی سازی روی بیاورند، و تا وقتی که فوتبال ما درآمدزایی نکند و از حوزه مدیریت دولتی خارج نشود، این مشکلات همواره وجود دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان از استعدادهای فوتبالی کشور گفت: در کشور ما استعدادهای زیادی وجود دارد که در دنیا حرف اول را می‌زنیم اما متاسفانه برای شکوفایی این استعدادها بستر لازم وجود ندارد.

وی درباره اینکه کدام تیم قهرمان این دور از مسابقات جام ملتهای آسیا می‌شود، خاطر نشان کرد: بدون شک استرالیا برای قهرمانی پا به این دور از مسابقات گذاشته است، اگر اتفاق خاصی نیفتد استرالیا قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار