ملی پوش خوش تکنیک تنیس روی میز کشورمان گفت: به اسم جوانگرایی می خواهند ملی پوشان باسابقه در بانوان را کنار بزنند و با حق خوری انگیزه ادامه دادن را از ما بگیرند.

صامت: به اسم جوانگرایی حقمان را می خورند!مریم صامت درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  با نارضایتی از اوضاع حاکم بر تنیس روی میز بانوان خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر سیاستی را پیش گرفته اند که با نام جوانگرایی به ناحق می خواهند حق بازیکنان با تجربه تر را بگیرند، من هم از سنین خیلی پایین وارد این رشته ورزشی شدم اما همه بازیکنان 15 سال بزرگتر از خودم  را هم شکست دادم و به تیم ملی راه یافتند.  
 
وی تصریح کرد: اگر قرار است جوانگرایی شود، ما مخالفتی نداریم اما در صورتی  این هدف درست است که جوانترها توان کنار زدن ما را داشته باشند اگر انتخابی تیم ملی برگزار شد و آنها مقابل ما پیروز شدند حقشان است که به تیم ملی دعوت شوند اما تا زمانی که نمی توانند ما را شکست دهند و بدون مسابقه برگزار کردن این انصاف نیست .
 
صامت خاطرنشان کرد: برای اعزام به مسابقات جهانی ژاپن من در مسابقات انتخابی تیم ملی دوم شدم اما می خواستند من را اعزام نکنند و حقم را به جوان بدهند، اما بعد از پیگیری ها و اعتراض های من محمد زارع پور و کمیته فنی جلسه برگزار و محاسبه کردند و در نهایت انتخاب شدم ، در مسابقات جام فجر امسال هم در اردوی انتخابی از بین 18 بازیکن سوم شدم اما من را در تیم ب ایران گذاشتند، بسیاری معتقد هستند اگر من در تیم الف بودم به طور قطع تیم ایران اول می شد با این حق خوری ها انگیزه ام از بین رفته است و نمی دانم این تصمیم ها را چگونه و بر چه معیاری می گیرند؟ می خواهند رفته رفته حذفم کنند.
 
بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران با بیان اینکه در مسابقات تیمی جام فجر توانسته بازیکن روسی نایب قهرمان انفرادی را شکست دهد در این باره توضیح داد: من در مسابقات تیمی موفق شدم یک بازیکن از تیم ملی روسیه با رنکینگ 200 را شکست دهم این بازیکن نایب قهرمان شد؛ قزاقستان ، مجارستان و بردم در انفرادی تا 16 تا بالا آمدم اما در این مرحله مقابل منصوره رضایی یک مسابقه سخت هفت گیمه را بردم و بلافاصله بعد از اتمام این مسابقه دوباره اسمم را خواندند تا مقابل همان بازیکن روسی قرار بگیرم که شکستش داده بودم ، به قدری خسته بودم و انرژی ام از بین رفته بود که نتوانستم دوباره مقابل وی به پیروزی برسم و حذف شوم.
 
وی افزود: مسابقات دسته برتر بانوان 18 و 19 بهمن برگزار می شود و 25، 26، 27 هم انتخابی تیم ملی داریم، اما وقتی تا این حد شاهد حق خوری هستیم دیگر انگیزه ام بسیار کم شده است، جالب است در بخش آقایان، اخلاق پسند، احدی و نوروزی همه سنشان بالا است چطور درباره آنها حرف از جوانگرایی نمی زنند و فقط این قانون برای  بانوان مظلوم اعمال می شود؟

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، صامت ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار