مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون شک برای انتقال جسد افشین روحنده، (کوهنورد کشورمان) نیاز به شرایط جوی مساعد داریم .

انتقال جسد کوهنورد به شرایط جوی مناسب بستگی دارد/ یک تیم 8 نفره به توچال اعزام کرده‌ایمحسین‌درخشان، در خصوص وضعیت کوهنورد مفقود در کوه‌های توچال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کوهنوردی که هفته گذشته که به صعود انفرادی رفته و مفقود شده بود پس از یک هفته تلاش وافر مسئولان امداد و نجات روز گذشته پیدا شد.
وی در ادامه افزود: بدلیل شرایط جوی نامناسب قادر به انتقال جسد کوهنورد از ارتفاعات نبودیم.

درخشان، ادامه داد: بر اثر بارش شدید برف جسد افشین‌روحنده، در میان برفها مدفون شده بود که انتقال وی نیاز به مساعد شدن شرایط دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: البته قرار بر این بوده است تیم 8 نفره دیگری به ارتفاعات توچال اعزام شود که مأموریت انتقال جسد را بر عهده بگیرند که در صورت شرایط جوی مناسب به احتمال قوی ساعت 6-7 جسد را به دربند انتقال داده و به خانواده وی تحویل خواهیم داد.وی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه من این است با توجه به شرایط نامساعد جدی افراد از هر گونه صعود انفرادی خودداری کنند ویا اگر قرار بر صعود دارند گروهی و با آگاهی اقدام کنند.

گفتنی است، افشین‌روحنده، کوهنورد 41 ساله تهرانی هفته پیش اقدام به صعود انفرادی کرده که متأسفانه بدلیل شرایط بد جوی ناپدید شده بود و اکنون جسد وی در دره "فرراخ‌لا" پیدا شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کوهنورد ، توچال ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار