فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما می دانیم عملیات های ویژه مقابله به مثل نیازمند برنامه ریزی فوق العاده و زمان است که ما در این مورد توانمندی بالای حزب الله را در این پاسخگویی دیدیم.

پاسح حزب الله نشان دهنده عکس العمل سریع، اراده صریح و استحکام مقاومت آن ها است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بزرگداشت "شهادت مغنیه" و "سردار الله دادی" با نام "جهاد ادامه دارد" در جمع خبرنگاران در رابطه با پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هیچ برگه ای بسته نمی شود و معین نیست که چه پاسخی به آن ها می دهیم.   
 
وی تصریح کرد: پاسخ ما هم مرتبط و بستگی به اقدامات رژیم صهیونیستی دارد و هم مستقل واکنش های آن ها است.   
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: این پاسخ نشان دهنده عکس العمل سریع، اراده صریح و استحکام مقاومت و پولادین حزب الله است.   
 
سردار سلامی بیان داشت: همه ما می دانیم عملیات های ویژه مقابله به مثل نیازمند برنامه ریزی فوق العاده و زمان است که ما در این مورد توانمندی بالای حزب الله را در این پاسخگویی دیدیم.   
 
وی در پایان در رابطه با این که آیا ایران نیز برای جنگ با رژیم صهیونیستی برنامه ای دارد،خاطر نشان کرد: ایران خود را برای جنگ با قدرت های جهانی آماده می کند و اسرائیل خیلی کوچکتر از این حرف ها است.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار