متأسفانه اغلب افرادی که از اسپری‌ها و حجم‌دهنده‌های مو استفاده می‌کنند، اطلاعی از روش‌های استفاده درست از این وسایل ندارند که این موضوع علت اصلی بروز آسیب‌ها و عوارض ناشی از اسپری‌های مو است.

حمیدرضا خیاطی، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: اسپری‌های مو از عوامل مهم تهدید کننده سلامتی پوست و موها است و دلیل اصلی آن استفاده غیراصولی از این لوازم است.

وی تأکید کرد: متأسفانه اغلب افرادی که از اسپری‌ها و حجم دهنده‌های مو استفاده می‌کنند، اطلاعی از روش‌های استفاده درست از این وسایل ندارند که این موضوع علت اصلی بروز آسیب‌ها و عوارض ناشی از اسپری‌های مو است.

خیاطی، با اشاره به اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از اسپری‌ها باید حداقل چهار توصیه را مورد توجه قرار داد، اظهار داشت: باید اسپری‌های مو را خوب تکان داد و سپس آن را در فاصله حدود 30 سانتی‌متری موها نگاه داشت و از این فاصله روی مو‌ها اسپری زد.

وی، با بیان اینکه در هنگام استفاده از اسپری مو باید دهان و چشم‌ها را بسته نگه داشت، خاطرنشان کرد: باید از استفاده از اسپری‌های مو در فضای بسته پرهیز کرد و در واقع از این حالت دهنده‌ها به دلیل اثرات شیمیایی که دارند در فضای باز استفاده کرد.

خیاطی گفت: بهتر است از اسپری‌هایی استفاده کرد که روی آنها واژه سبز نوشته شده است، چرا که این اسپری‌ها سازگاری بهتر و بیشتری با موها دارند.



انتهای پیام/

برچسب ها: اسپری مو ، پوست ، سلامت ، مو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.