از دیگر داستان‌های باورنکردنی تاریخ فوتبال جهان روایت تساوی بدون گل دانمارک میزبان و قهرمان سابق اروپا و تیم ملی فوتبال ایران است، جایی که "هادی طباطبایی" ملقب به "شیر کپنهاگ" شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در تاریخ 10 اکتبر 1999 دانمارک با بازیکنان بزرگی چون "پیتر اشمایکل"، "سورن اندرسون"، "یان دال توماسون"، "مارتن پولسن" آن هم در خانه خود نتوانست از سد دفاعی تیم ملی ایران با بازیکنانی چون "مهدی هاشمی"نسب"، "جواد زرینچه" و از همه مهمتر "هادی طباطبایی" که 18 عکس العمل فوق‌العاده را برجا گذاشت بگذرد.

تساوی 0-0 ایران برابر دانمارک به گونه ای به دست آمد که حتی "علی موسوی" نزدیک بود دروازه "پیتر اشمایکل" را باز کند و شگفتی را کامل کند.

"پیتر اشمایکل" دروازه بان بزرگ جهان و سابق منچستر یونایتد به گونه ای از عکس العملهای "هادی طباطبایی" متحیر بوده که پیراهن خود را با وی عوض کرد .

"توماس هلوگ" هافبک سابق دانمارک پس از این بازی گفت دفاع تیم ملی ایران در زمره بهترین‌های جهان است.

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟

حماسه کپنهاگ چگونه خلق شد؟


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه اولا این یک بازی دوستانه بود و نه رسمی پس نتیجه اش مهم نیست . ثانیا این نمایش فقط یک اتفاق بود . چون بهار سال بعد ایران تو مقدماتی جام ملتهای آسیای ۲۰۰۰ انقدر بد بازی کرد تا حرص همه رو در آورد و طباطبایی هم تو تابستون سال ۱۳۷۹ چون پنج گل از اتریش خورد دیگه از تیم ملی کنارش گذاشتند . بیخودی نباید به این بازی دلخوش کرد .
آخرین اخبار