مدیر کل بهزیستی استان کرمان در نخستین روز از دهه مبارک فجر با سفر به جنوب استان کرمان همزمان با سراسرکشور در مراسم نواختن زنگ انقلاب یکی از جنوبی ترین مهد های کودک استان در شهرستان قلعه گنج شرکت کرد .

به گزارش نواختن زنگ انقلاب در جنوبی ترین مهد استان کرمانخبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در حاشیه برگزار ی این مراسم که با حضور فرماندار ،امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد؛ صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر معرفی دستاوردهای انقلاب به کودکان را از فعالیتهای اصلی و مهم دانست و گفت : برای آنکه بتوانیم اهداف اصلی و مهم شکل گیری انقلاب را به نسل جدید منتقل نماییم باید از دوران کودکی کودکانمان را با دستاوردهای این نظام مقدس آشنا نماییم .

وی با اشاره به اینکه مناطق جنوبی استان پهناور کرمان به عنوان مناطق محروم همواره مورد توجه مسئولین استان و کشور برای توسعه قرار دارند اظهار داشت : با سفر به شهرستان قلعه گنج و دیگر شهرستانهای جنوبی در صدد رفع مشکلات آنان هستیم.


گفتنی است نواختن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور صورت گرفت که در مرکز استان کرمان نیز در مهد کرمانیان با حضور معاون امور اجتماعی استان کرمان انجام شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: زنگ انقلاب ، مهد ، جنوب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.