نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : مسائل بانوان در شهرستان پردیس با برخورداری از تنوع فرهنگی از سوی مدیریت این منطقه مخورد غفلت قرار گرفته است .

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت امور بانوان در شهرستان پردیس گفت : متاسفانه با وجود مسئولان فعال در عرصه های مختلف به منظور آبادانی این شهر ، مسائل با نوان در بخش ذهای مختلف مورد غفلت قرار گرفته است .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : بانوان از ارکان خانواده و جامعه محسوب می شوند و حتی تجربه نشان داده که می توانند در درجات مدیریت ارشد نقش مهم و مفیدی رامانند سکانداری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به خوبی ایفا کنند .

افتخاری با تاکید بر اینکه تنوع فرهنگی در شهرستان پردیس سایه انداخته است ، تصریح کرد : مسئولان باید تلاش کنند تا در حوزه فرهنگی شاهد کوچکترین خلاء و کمبودی نباشیم و در این راستا حوزه خواهران نباید فراموش شود .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناسایی بانوان هنرمند و اهل فرهنگ و هنر در حوزه برنامه های فرهنگی شهرستان اقدامی زیر بنایی محسوب می شود ، اظهار داشت : متولیان فرهنگی در پردیس به خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بانوان هنرمند را شناسایی کند .


رفع معضل ترافیک بومهن روی میز وزارت راه و شهرسازی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : رفع معضل ترافیکی بومهن با رایزنی ها و صحبت های انجام شده ودر کنار افتتاح کمربندی در این منطقه بروی میز وزارت راه و شهرسازیث قرار دارد .

لاله افتخاری در مورد معضل ترافیک شهر بومهن گفت : بخش بومهن از توابع شهرستان پردیس بخاطر همجواری با جاده ای ترانزیتی و خط اتصال پردیس به استانهای شمالی کشور از ساختاری کریدوری برخوردار است .

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معضل ترافیک بر پیشانی بومهن قدمت طولانی دارد ،تصریح کرد : متاسفانه مسئولان شهرستان و شورای اسلامی شهر بومهن تا کنون در رفع این معضل اقدامات چشمگیری را انجام نداده اند ، شاید بخشی از این موضوع به کمبود اعتبارات شهرستانی بر می گردد .

افتخاری در ادامه این مطلب افزود : بخشی از کمربندی بومهن افتتاح شده است و این نقطه عطف فعالیت عمرانی در حوزه ه راهها با پیگیری های مداوم و به سختی انجام شد و دستورالعمل هایی جهت افتتاح کامل آن نیز ارائه شده است .

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که جهت رفع معضل ترافیک با وزیر راه و مسکن و شهرسازی صحبت های لازم انجام شده است ، اضافه کرد : تردد کمتر خودرو ها از داخل شهر و کاهش الودگی ها ی صوتی از اهداف ترسیم شده در این بخش به شمار می رود .

افتخاری در خاتمه اظهار داشت : مصوباتی در مورد معضل ترافیک بومهن و افتتاح کامل کمربند ی در این منطقه اتخاذ شده که پس از تصویب نهایی اجرا و عملیاتی خواهند شد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.