بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ساحلی پس از طی دوران مصدومیت از آمادگی بالای خود خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  مسلم مسیگر در ابتدا درباره اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: شرایط خوبی به لحاظ آمادگی و امکانات اردویی پشت سر می‌گذاریم که هدف از این اردوها آمادگی کامل برای مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما حضور پر قدرت در مسابقات فروردین ماه در کشور قطر و کسب مقام قهرمانی آسیا است که همه بازیکنان برای کسب آن هم دل شده ایم. البته تنها موردی که تاکنون محقق نشده و تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان دارد حمایت‌های مالی است و امیدوارم فدراسیون مانند گذشته این موضوع را با توجه به کسب قهرمانی در المپیک ساحلی آسیا مدنظر قرار دهد. البته همواره اردوهای ما در حال برگزاری است.

مسیگر در ادامه درباره شرایط خود و میزان آمادگی اش پس از طی کردن دوره مصدومیت افزود: من که به دلیل مصدومیت سنگینی که برایم اتفاق افتاد دو تورنمنت مهم جام بین قاره‌ای و مسابقات المپیک ساحلی آُسیا را از دست دادم اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم و آمادگی نسبتا بالایی برخوردار هستم. البته تمرینات انفرادی و همینطور اردوهای منظم تیم ملی کمک زیادی به بازگشتم به شرایط آرمانی دارد چراکه مسابقات لیگ 4 ماه دیگر آغاز می‌شود و به غیر از اردوهای تیم ملی مسابقات دیگری نداریم.

وی همچنین درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی در بازی‌های قهرمانی آسیا در قطر بیان کرد: تیم مل فوتبال ساحلی ایران به دلیل نمایش و جایگاهی که دارد از قدرت‌های اصلی در آسیا و جهان به شمار می‌رود که به همین دلیل برای حضور در مسابقات فروردین ماه 94 دغدغه‌ای نداریم چراکه تیم‌های دیگر برای شکست ما باید تلاش مضاعف کنند. البته هیچ غروری در پیراهن تیم ملی نداریم و افتخار ما تلاشی است که با جان و دل برای پیراهن تیم ملی کشورمان انجام می دهیم.

وی در پایان افزود: اردوهای تیم ملی بسیار خوب پیش می‌رود و از هر 10 روز، شش روز در اردو و 4 روز در استراحت هستیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات شویم و امیدوارم قهرمانی دیگری برای فوتبال ساحلی کشورمان کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ساحلی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار