گزيده پيامك هاي ارسالی بينندگان مجله خبری ،

از جاده ناتمام بيجار به همدان تا عدم تبدیل وضعیت مربیان فنی وحرفه ای

پيامك های ارسالی شما بينندگان محترم مجله خبری شبكه يك سيما زين پس بصورت يك خبر هر روز در سايت خبری باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز بينندگان ميليونی مجله خبری باشگاه خبرنگاران مشكلات خودشون رو به سامانه 10001915 ارسال می كنند كه بالغ بر 4 هزار پيامك بطور روزانه از طرف شما بينندگان محترم ارسال شده و همكاران ما پس از پالايش تعدادی از آن ها را در ذيل اين خبر منتشر كرده اند و اميدواريم با همت مسولان مربوطه هرچه زودتر مشكلات مطرح شده از سوي شما مرتفع گردد.

تعداد كمي از اين پيامك های ارسالی شما ببينندگان محترم در ذيل اين خبر منتشره شده است.

مجله خبری شبکه اول سیما به عنوان یکی بخش های پر بیننده خبری سیما چندی است که به مخاطبان خود شماره پیامک اعلام کرده تا از این طریق مخاطبان این بخش خبری با دست اندرکاران این بخش تماس گرفته و سوژه های خبری و مشکلات خود را عنوان کنند.

بنا به استناد آمار، روزانه بین 8 تا 10 هزار پیامک از سوی شما مخاطبان عزیز به سامانه پیامکی مجله خبری ارسال می شود که این پیامک ها از طیف های مختلف هستند؛ از بیان مشکلات و سوژه ها گرفته تا تقدیر و تشکر از مسئولین برای فراهم آوردن خدمات مورد نظر شما مخاطبان در یک موضوع خاص.

پیامک های ارسالی شما برای دست اندرکاران مجله خبری شبکه یک سیما، به صورت روزانه بررسی و دسته بندی می شوند و از میان آن ها آن دست از پیامک ها که قابلیت پیگیری را داشته باشند انتخاب شده و در قالب یک بسته پیامکی و ارائه سوژه در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد.

مجموعه سایت باشگاه خبرنگاران هم با استفاده از همین بسته پیامکی قصد دارد مطالب عنوان شده از سوی شما را هر روز و به صورت روزانه روی خروجی خود قرار دهد.

این بسته پیامکی به صورت گزیده، هر روز به جز روزهای تعطیل، در ساعت 19 روی خروجی باشگاه خبرنگاران قرار می گیرد. 

شما کاربر عزیز هم می توانید برای ارتباط گیری با این مجموعه خبری پربیننده، مطلب خود را به سامانه پیامکی 10001915 ارسال کرده و یا از طریق خط تلفن 09014812663 و با استفاده از نرم افزارهای موبایل محور، سوژه ها و حتی عکس و فیلم های خود با موضوع خبری را برای ما ارسال کنید.

لازم به ذکر است باشگاه خبرنگاران شماره و نام شما را برای انتشار گزیده پیامک ها در این بسته نزد خود به امانت حفظ می کند.

گفتنی است مجله خبری شبکه اول سیما هر شب به غیر از روزهای تعطیل بعد از خبر ساعت 19 به روی آنتن می رود.


سلام
"جاده بیجار به همدان بیشتر از سه ساله که تکمیل شده ولی اجازه تردد به هیچ ماشینی را نمیدهند. وما مجبوریم برای رفت و آمد ازجاده های سنگلاخی استفاده کنیم لطفأ رسیدگی نمایید".
918307****

سلام
"جاده سرخس- مشهد یک جاده ترانزیتیه ولی کیفیتی در حد جاده روستایی نداره و متاسفانه آمار تلفات جانی و مالی اون خیلی بالاست
درضمن این جاده معروف به جاده راه ابریشم می باشد"
939317****

سلام
"بعضی کاروان های حج تمتع 88 میلیون ریال.و بعضیها بیش از100 میلیون ریال .در استان خوزستان دریافت میکنند. لطفا به مسولین اعلام فرمایید رسیدگی نمایند.باتشکر".
916600****

"سلام تمام پساب شهرک صنعتی نکا مازندران وارد روستای خانسر می شود. بامدیرت شهرک وفرمانداری استان وغیره ... مکاتبه کردیم جواب نگرفتیم لطفا پیگیری فرمایید"
911626****

باسلام
" درموردشروع به کارپذیرفته شدگان استخدامی استانداری ها لطفا پیگیری فرمائید"
917410****

سلام
"لطفأ به اطلاع وزیر أموزش وپرورش برسانید که چرا درموردپیش ازموعود سنوات خدمت جانبازان 25 سال خدمت هیچگونه اقدامی نمی شود..؟"
915126****

با سلام
"لطفا مشکل ریختن زباله های شهر را توسط شهرداری به آبریز سد صفارود که قراره آب این سد تا چهارسال آینده به کرمان جهت تامین آب آشامیدنی انتقال یابد را پیگیری نمایید"
913845****

لطفا به بیمه رانندگان هم رسیدگی کنین.باتشکر"”
913110****

باسلام
" از استان خراسان رضوی،شهرستان سرخس،روستای شورلق پیام میدهم
باوجود گذشتن خط لوله ی گاز از چند کیلومتری این روستا و با وجود مجاورت با پالایشگاه شهیدهاشمی نژاد وجمعیت زیاد این روستا ازنعمت گازبی بهره است. خواهشمندم پیگیری کنید. باتشکر"
930764****


سلام چرا در بیمارستان شهرستان پاوه دفترچه بیمه روستایی پذیرفته نمی شود؟"”
918997****

"در مورد عدم تبدیل وضعیت مربیان فنی وحرفه ای سوال گردد"
936494****

"با سلام شهرستان حمیدیه واقع در 25 کیلومتری اهواز با جمعیتی بالغ بر65 هزار نفر جمعیت و 62 روستا فاقد بیمارستان است لطفا پیگیری کنید"
 متشکرم طرفی
916501****

باسلام
" روستای ما از توابع شهرستان قلعه گنج از استان کرمان میباشد که ششصد خانوار جمعیت دارد نه گاز کشی شده ونه لوله ی آب خیلی از مردم روستا دچار سنگ کلیه دراثر استفاده آب ناسالم شده اند. خواهشأ پیگیری کنید"
 محمد میرانی روستای کنارک بندبری
936448****

سلام مدرسه خیبر روستای میانمله بخش مرکزی شهرستان کوهدشت بخاری نداره"”
916363****

"باسلام از وزارت راه وشهرسازی می خواهیم بیاید جاده نورآباد، نهاوندگردنه گاماسیاب که به دلیل خراب بودن جاده درتمام فصلها بخصوص درزمستانها باماندن چندین ساعت دربرف وکولاک گرفتارمی شویم"
9161592628

"باسلام.چندسالی است که بخش باوی شهرستان باوی شده است  آن هم بدون هیچ امکاناتی .این چه شهرستانی است که نه اورژانس داردونه بیمارستان نه درمانگاه تامین اجتماعی وحتی هیچ اداره دولتی ندارد و اورژانس 115 باید20کیلومتربعد از یک ساعت ازاهواز بیاید خواهشا پخش نمائید."
فاضلی
916914****

"خواهش میکنم به داد دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سراب برسید . الان ترم چهار هستیم و هنوز وضع اموزش ما درست نشده است . هنوز بیمارستان اموزشی نداریم . استاد لازم برای دروس اتاق عمل که رشته خودم هست وجود ندارد . با این که اعتراض های زیادی کردیم اما ...لطفا رسیدگی کنید "!
916966****

"معدن فسفات تنگ زرد که درروستای قیام ازتوابع شهرستان لنده دراستان کهگیلویه وبویراحمد واقع می باشد بزرگترین معدن فسفات خاورمیانه هست که میتواند مشکل اشتغال شهرستان لنده راحل کندولی به دلایل نامعلوم هنوز شروع به کارنکرده خواهشمندیم بررسی کنید چراشروع به کارنمی کنند؟"
احسان رضاپور
916672****

با سلام
"احتراما به استحضار میرساند که روستای سد شاوور از توابع  بخش شاوور شهرستان شوش  با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر  ودر سه کیلومتری خط لوله انتقال گاز قرار داریم  وبا توجه به پیگیری های مکرر از طریق نماینده مجلس  و شرکت گاز شهرستان  هیچ گونه اقدامی متاسفانه صورت نگرفته لذا با رویکرد حمایت از قشر محروم جامعه و جهت خدمت رسانی به مناطق محروم  خواهشمند است  همکاری لازم را مبذول فرمایید" .
از: اهالی روستای سد شاوور
916942****

"من یکی از راننده های حمل آرد دولتی هستم ، چهار ساله کرایه حمل آرد تغییر نکرده خواهشمندیم پیگیری کنید."
913867****

"باسلام،چرااضافه کاری معلمان مقطع ابتدایی بعد از پنج  ماه به حسابشان واریزنمی گردد"
91288****

"سلام در جهرم براي حفظ درختان مركبات از سرما درباغها اقدام به اتش زدن لاستيك وايجاد دود فراوان ميكنند،اين امر باعث آلودگي هوارو سختي تنفس مخصوصا در شب ميشود"
917791****

"سلام لطفا به وضعیت وام دانشجویی رسیدگی کنید الان یک ترم گذشته وترم جدیدهم شروع شده ولی هنوز وام ترم گذشته واریز نشده است."
918620****

"سلام،دانشگاه پیام نور شهرالوان بدون ساختمان است و ما درکانکس درس میخونیم"
916067****

"سلام لطف بفرمایید اختصاص وام پردیس های دانشگاهی رو از وزارت علوم پیگیری بفرمایید.این وام به دانشگاههایی همچون فردوسی و تهران اختصاص داده شده ولی به دیگردانشگاهها نه؟"
917341****

"سلام.من می خواستم بگم که در استان کرمان،شهرستان جیرفت،شهر بلوک به مدت یک ماه است اب لوله کشی شن داره و ما مجبوریم اب معدنی بخریم و مصرف کنیم و پیگیرنمی شه.ازشما خواهش میکنم این موضوع رو به مسئولین اطلاع بدهید".
901643****

"سلام. چرا تسهیلات برقی کردن چاه های کشاورزی با این وضعیت سوخت قطع شده است پیگیری بفرمائید"
938148****
"سلام در پنج روستا که جمعیت سه هزار نفردارند آب آشامیدنی نداریم از توابع استان کرمان شهرستان جیرفت بخش اسماعلیه فرخ اباد عشایری .لطفا برای رضای خدا پیگیری کنید"
913349****

"سلام درمدرسه هاى دورهءابتدایی دراهواز براى پيک بهاري ازهرنفرمبلغ 20000 تومان از والدين درخواست شده آيا آموزش و پرورش ازاين خبرآگاهند لطفا پيگيرى کنيد"
938941****

"باسلام ما معلمان حق التدریس پس از سالها بلا تکلیفی و استخدام حال اسازمان بازنشستگی میگه باید سنوات اون چندسال حق التدریسی را به حساب صندوق بازنشستگی واریز کنید در غیر اینصورت موقع بازنشسته شدن باید طبق آخرین حکم حساب کنید و بحساب بریزید خواهشمند است پیگیری کنید"
930631****

بیمه باربران را قطع کردن خواهشمنداست رسیدگی کنید"”
916954****

"سلام مشکل نفت داریم روستای قره بوطه درزنجان 1300خانوار است لطفا رسیدگی کنید به خاطر بچه ها هر روز سرما میخورند"
912441****

"باسلام ما اعضاء مسکن مهر 70 اندیمشک مدت 4 سال است  نه به ما واحدی واگذار کرده اند و نه مسئولین جوابگو هستن واحدها هم تکمیل هستن خواهشأ صدای ما را به گوش مسئولین برسانید"
939070****

"باسلام؛ من از بشاگرد استان هرمزگان مزاحمتون میشم . نزدیک به پانزده سال است که حدود 30 کیلومتر از جاده شهرستان بشاگرد به شهرستان جاسک آسفالتش نیاز به یک روکش دارد اما متاسفانه هیچ کس به فکر آن نیست. خرابی. جاده به شکلی است که هر ماه باید جلوبندی و لاستیک ماشین هایی که در آن تردد دارند باید عوض بشه خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنید"
917975****


انتهاي پيام/

برچسب ها: پیامک ، مجله ، خبری ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.