فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق معروف به حامد مزدور، سرقت‌های مختلف داخل خودرو و مغازه‌ها را نیز انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سیدرحمان رضازاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه به‌ویژه سرقت از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های پوشاک در شهرستان جویبار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: با بررسی محل وقوع سرقت‌ها، ماموران انتظامی ردّ یک سارق حرفه‌ای در یکی از محلات این شهر معروف به «حامد مزدور» به دست آوردند و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ویژه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی جویبار با بیان اینکه در بازرسی از منزل این سارق مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل 20 جفت کفش، 10 عدد کیف زنانه، رادیو پخش، قطعات و لوازم خودرو کشف شد، افزود: متهم به دو فقره سرقت از فروشگاه پوشاک و چندین فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
 
این مسئول به کسبه و صنوف توصیه کرد: مغازه‌های خود را مجهز به تجهیزات ایمنی کرده و از قفل‌های ضد سرقت و دوربین مداربسته برای کنترل مغازه استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.