معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: بیش از 160 طرح فرهنگی و حماسه انقلابی در محلات 13 گانه منطقه 19 به ویژه مراسم نمادین استکبارستیزی همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای بیش از 160 طرح فرهنگی و حماسه انقلابی در این منطقه اظهار کرد: 165 طرح فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و حماسی انقلابی در محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با سی‌وششمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر اجرا می‌شود.  
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب در نخستین روز دهه فجر روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 93 تا 22 بهمن ما د در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی تصریح کرد: مراسم نمادین استکبارستیزی همزمان با دهه فجر در محله صالح‌آباد با حضور شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 از ویژه برنامه‌های دهه فجر در شهرداری این منطقه است .
 
وی در پایان گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و فراغتی دهه فجر در سراهای محلات و مدارس محلات 13 گانه، برگزاری جشن‌های فجر انقلاب، برگزاری برنامه گلبانگ پیروزی انقلاب و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و سراهای محلات 13 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/      
برچسب ها: استکبار ، پایتخت ، نمادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار