سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: تعدادی از ملی پوشان جوانان و بزرگسالان را برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی انتخاب کرده‌ایم و به این رقابتها اعزام می‌کنیم.

توکلی: ترکیبی از وزنه برداران جوان و بزرگسالان عازم ترکیه می‌شوندحسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سه وزنه بردار از تیم بزرگسالان را که از رکوردهایشان اطلاع و شناخت کافی نسبت به این وزنه برداران داشتیم را انتخاب کردیم که به همراه پنج وزنه بردار از تیم جوانان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: نظام الرعایا از اصفهان در دسته فوق سنگین، مصطفی رجایی در دسته 94 کیلو و کیا قدمی در دسته 105+ به همراه وزنه برداران تیم جوانان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

توکلی در ادامه بیان کرد: رکوردگیری نداریم، فقط به دلیل اینکه باید هشت ورزشکار را اعزام کنیم. پنج وزنه بردار را از تیم جوانان انتخاب می‌کنیم که به همراه سه نفر وزنه بردار مذکور عازم این رقابتها شوند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان تصریح کرد: به ما اعلام کرده‌اند که اواسط اسفند عازم مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی می شویم اما تاریخ دقیقی را مشخص نکرده‌اند.

حسین توکلی در خصوص شناخت حریفان گفت: من تجربه حضور در این رقابت را ندارم کشورهای اسلامی مانند مصر و عراق ورزشکاران خوبی دارند و به احتمال زیاد کشور ترکیه میزبان این مسابقات نیز حضور پیدا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا جایی که من اطلاع داریم مربی و سرمربی تیم ملی جوانان به همراه وزنه برداران راهی این مسابقات می‌شوند و نمی‌دانم تغییری ایجاد شو یا نه اما به دلیل اینکه بیشتر وزنه برداران از تیم جوانان هستند کادر فنی تیم جوانان هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد که در این صورت من و سید مهدی پانزوان به همراه وزنه برداران به این رقابتها اعزام می‌شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اطلاع ، رکورد ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار