گل محمدی و لطیفی سرمربیان دو تیم ذوب آهن و راه آهن از بازی تیم هایشان مقابل یکدیگر در هفته نوزدهم صحبت کردند.

لطیفی: مورینیو و فرگوسن هم به ۴ هفته زمان نیاز دارند/گل محمدی:به دنبال تصاحب جام حذفی هستیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گل محمدی و لطیفی سرمربیان دو تیم ذوب آهن و راه آهن از بازی تیم هایشان مقابل یکدیگر در هفته نوزدهم صحبت کردند.

** سرمربی راه آهن:مورینیو و فرگوسن هم به ۴ هفته زمان نیاز دارند

علی لطیفی پس از شکست 3 بر صفر راه‌آهن مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم. در این بازی شانس با ما یار نبود. شاید از شانس من بوده که در 2 بازی گذشته با یکی از تیم‌های خوب ایران بازی کردیم.

وی ادامه داد: ابتدا هم گفتم که به 4 هفته زمان نیاز دارم حتی مورینیو و فرگوسن هم 4 هفته زمان نیاز دارند تا تفکراتشان را پیاده کنند. به دنبال بهانه نیستم.

لطیفی افزود: به تیمم گفته‌ام که دیگر به بازی با ملوان فکر کنند. به هیچ عنوان نباید دیگر شکست بخوریم زیرا سقوط می‌کنیم.

** سرمربی ذوب آهن:به دنبال تصاحب جام حذفی هستیم

گل محمدی در ادامه  اظهار داشت: ما در نیمه دوم کمی عقب نشینی کردیم اما خوشحالم که یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. از ضد حملات استفاده کردیم و به گل رسیدیم. با انگیزه زیادی ظاهر شدیم و داشتن این انگیزه خیلی سخت بود زیرا پس از بازی با پرسپولیس تمرکز خود را حفظ کردیم و این کار دشواری بود.

سرمربی ذوب‌‌آهن ادامه داد:  برای ما جام حذفی خیلی اهمیت دارد و بازیکنان خود را از لحاظ فنی آماده می‌کنیم تا بهتر شوند و جام حذفی را تصاحب کنیم. در بازی‌های لیگ به دنبال پیشرفت هستیم .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار